Nicolae Lech. Grizonat, femecător. Spilcuit. E ca scos din cutie, în orice împrejurare, la munte și la mare. Știe că imaginea e totul. Un tip wow!
Un tip care are alură de personaj hollywoodian, zîmbet aidoma. DAR, dincolo de toate aceste aparențe, înăuntru zace un tip cald, dezinvolt, cu un umor netăgăduit.
Un tip care citeste lucrurile și te citește pe loc.
- Care a fost cel mai grozav voiaj în care ați fost vreodată?
– De-a lungul carierei am avut ocazia unor voiaje „grozave” – fară a fi neaparat destinația cea care să confere acest titlu . Amintesc doar câteva 🙂
– Deplasare la New York pentru 10 ore 🙂 1994
– Zbor „privat” Boeing 737 – 400 pe ruta Bucuresti Budapesta (o placere sa fii servit de o echipa de stewardese in exclusivitate) 1996
– Coreea de Nord – experienta unica si …..eventual plimbarea cu masinutzele electrice la Munchen cu Michael Jackson 🙂
- Care este cel mai neobișnuit/extraordinar voiaj pe care îl propune TUI/EUROLINE?Incercam sa aducem mereu ceva extraordinar dar o „destinatie” mai putin obisnuita este – agentia de turism – locul de unde se initiaza orice voiaj al grupului Eurolines , unde incercam prin consultantii nostri sa oferim primele semne de unicitate.
- Descrieți-ne pe scurt, în mod colocvial, relația NOVA TRAVEL-EUROLINES.
O relatie intre 2 prieteni – zile deosebite , zile mai putin placute , dezbateri comune si multe multe discutii despre colaborarea intre 2 caractere diverse dar atat de comune. E o prietenie ajunsa deja la maturitate 🙂
- Este TUI fratele mai mare al EUROLINES?
TUI este un frate mai mare in industria de Travel iar relatia cu Eurolines este in baza unui contract de franciza – contract care a intrat in al 4-lea an deja si care imparte avantajele „frateste” intre cei implicati 🙂
- Cum vă îmbiați clienții să vă cumpere produsele?
Aici este meritul deosebit al consultantilor din toate agentiile Eurolines din tara – care au inteles ca vanzarea nu se opreste la cel mai bun tarif de pe piata – ci inseamna mult mai mult si plusvaloarea vine tot din noi .
- Au clienții NOVA/EUROLINES un anume tip de comportament?
Un comportament pe care il au majoritatea clientilor – isi doresc o consultanta pe masura si vor sa gaseasca la noi raspunsurile la intrebarile legate de calatorii. Monologul facilitat de www. sa se transforme intr-un dialog constructiv care sa duca la decizia imediata de a „impacheta” …
- Care este publicul-țintă al dumneavoastră?
Ne adresam tuturor categoriilor, dar masuratorile ultimilor 2 ani ne indica o selectie a clientilor si plasarea noastra in preferintele clientilor cu venituri medii si peste medie. Aceasta categorie de clienti ne si obliga pentru ca, in momentul in care am iesit din zona ieftin – doar sa fie ceva – expertiza fata de care ne expunem ne obliga .
- Care e cea mai căutată vacanță la dumneavoastră?
Functie de sezonalitate 🙂 raman tot destinatiile clasice – dar observam cresteri in zona : destinatii exotice & croaziere .
- Care ar fi noutățile pentru această vară care urmează?
Noutatile vor veni in 2016 – acest an fiind un an de consolidare ; ne dorim ca produsul de chartere sa ajunga la maturitate.
Recent Comments