Vreti sa ajungei la fel de populari si cunoscuti ca Domino Pizza? Atunci trebuier sa stiti de la bun inceput ca trebuie sa depuneti ceva munca pentru, dar un lucru este sigur: poti ajunge acolo. Dovada e ca nu exista numai Domino Pizza, ci sunt si alte pizzarii foarte cunoscute, chiar si cele care nu sunt atat de populare in randul romanilor tot au venit rezonabil. Lucrul cu adevarat cel mai greu e sa aduci ceva nou pe piata, iar acel noi sa nu fie, logic, ceva obisnuit sau deja utilizat, ci ceva complet diferite.
Uite cele cateva sfaturi pe care le propunem noi in acest articol sa le urmezi, daca vei vrea:
- Trebuie sa cunosti cele cateva forme ale afacerii cu pizza, adica ce fel de pizzarie vrei sa ai, in definitv. Spre exemplu, daca doresti un restaurant, un centru de livrare (sau ambele cum are Domino Pizza), ori sunt simplu punct de vanzare. Este important, crede-ma, pentru ca dupa tu vei trebui sa scoti bani din buzunar pentru a inchiria sau achizitiona 1 sau mai multe locatii.
- De aceeam credem ca probabil cel mai greu lucru in afacerea asta este momentul infiintarii afacerii, totusi, este mult mai usor sa iei sau sa inchiriezi o locatie in care deja a fost o alta pizzarie sau un restaurant, cel putin, intrucat deja in acea parte a fost amenajate lucrurile intr-un anume fel, nu numai de la 0.
- Ai grija si la luarea acelor avize de functionare pe care le cere primaria orasului tau, cel in care vrei sa-ti incepi afacerea. Astfel, cel mai bine e sa contactezi oficialii autoritatilor locale si sa afli mai multe in acest sens.
- Un alt aspect semnificativ cand incepi o astfel de afacere sunt banii. De fapt, cam in orice afacere este vorba despre bani si investitii, dar aici e un lucru mai greu. Trebuie sa te asiguri (pentru ca nu sunt mici costurile) ca reusesti sa platesti toate necesitatile, iar daca nu reusesti singur sau nu crezi ca poti, atunci cel mai bine (probabil) ar fi sa-ti iei si un partener ca costurile sa nu vina numai la tine, ori imprumuturi de afaceri daca crezi ca poti acoperi cu un credit, ori, cel mnai bine, prin bani europeni. Ideea e sa fii si foarte ancorat in realitate, in concret, adica sa ai un plan bine pus la punct.
- Dupa cum spuneam, sunt foarte importante si echipamentele si toate acele necesitati care, mai mult decat atat, sunt si mai semnificative pentru calitatea produselor produse de tine. Cat au calitate, nu conteaza, pot sa fie si luate la mana a doua. Prin calitate tu atragi clientii. Pune-te doar tu in locul lor! Ce ai vrea, o pizza mai mare, sau o pizza mai buna?
- Cand pregatesti meniul pentru clientii tai cel mai bine ar fi sa te consulti cu prietenii, rudele sau oricum, oricine, adica intreaba ce le-ar placea sa manance, care sunt preferintele lor, observa si alte meniuri ale celorlalte pizzarii. E bine sa fie, in general, cat mai unice, cat mai noi, astfel iti vrei crea o identitate proprie.
- Dar si preturile sunt foarte importante, nu uita ca primul lucru la care se uita clientii sunt preturile. Vezi prima data ce preturi au celalte pizzari, vezi daca poti obtine o oferta mai buna, in acelasi timp cu a obtine si calitatea (degeaba oferi un pret bun, pentru ca daca pizza nu va fi pe plac, clientii tai se vor duce la o alta pizzarie pentru care vor fi fericiti sa dea un putin mai multi bani, dar sa fie si mai buna pizza).
Alte articole pe aceeasi tema:
http://topbrands.com.ro/directiile-de-dezvoltare-ale-tehnologiei-mobile-pentru-2017/
Recent Comments