Reachul organic este probabil cea mai grea operatie de marketing de pe planeta aceasta, toti cei din acest domeniu incearca sa elaboreze tot felul de strategii pentru a putea tinge un numar rezonabil pe Facebook, totul ca produsul pe care ei doresc sa-l faca cunoscut sa fie vazut, ceea ce in engleze se numeste “in plain sight”.
Ca sa va dau o idee, reach organic inseamna de fapt numarul maxim de persoane care-ti vad mesajele tale (sau ce comunici tu lor, lor=utilizatorii facebook) pe newsfeed lor sau, mai simplu, noutatile care-ti apar pe facebookul tau cand il utilizezi.
Momentan, spuneam noi la inceput, este foarte greu de atins acest reach organic la un nivel mai inalt, pentru ca acuma Facebookul are in general un nivel scazut in acest domeniu, iar daca ar fi sa le punem in procente acest numar s-ar afla undeva intre 2% si 6%, si scade din ce in ce mai mult. Nici macar daca ai multe likuri la pagina ta nu mai merge, ori grupul tau, ba dimpotriva, conform statisticilor ele au cel mai scazut reach organic!
- PUBLICA NUMAI CEVA CE STII CA LE-AR PUTEA ATRAGE ATENTIA
Ceva ce poate nu stiti e ca Facebook ii promoveaza, ca sa spunem asa, pe acele persoane care distribute postarile site-urilor de stiri (de media), pentru ca ele sunt foarte usor de afisat si receptat de utilizator, in plus, e mai interactiv si in general are mesaje interesante. Ca sa nu mai spunem ca daca reusesti sa atragi si pe altii sa-ti dea distribuire si comentarii, atunci cu atat mai mult ai sansa ca postarea ta sa fie vazuta. Stirile pot fi oricare, nu trebuie sa fii parte din acele afaceri media, ci pur si simplu un articol care sa fie pe domeniul de interes al utilizatorilor tai.
- SE FORMEAZA IN TIMP REACHUL ORGANICA
Trebuie sa stii ca daca pornesti pe acest drum de reach organic (adica nu reach cu plata, care presupune exact opusul, adica sa platesti bani pentru a-ti fi creata o reclama si apoi distribuita automat de acela pentru a-ti face cunoscuta postarea), el se va forma greu si in timp, deci trebuie sa ai rabdare si sa urmezi pasii recomandati de noi, tocmai ca e greu pentru ca nu investesti bani.
- INTERESUL PUBLICULUI TAU PRIEMAZA
Oricand vezi posibilitatea de a prinde interesul unei persoane, chiar si cat de mica e ea, adica chiar daca ar fi si o persoana, nu o ignora, ci interactioneaza cu ea, de preferat, daca este un comentariu, sa incepi discutia cu ea, ori in private, ori direct pe postare. In general incearca sa-i faci sa se simta bine, sa ai un feedback bun si corect, astfel si ei vor avea aceeasi atitudine, cel putin astea sunt sansele cele mai mari. Sa le arati ca ei conteaza.
- POTI INCERCA SI SA INVESTESTI BANI MAI RESTRANS PENTRU A CRESTE REACH-UL ORGANIC
Daca ai ajuns mai departe si vrei sa cresti cat mai rapid, adica sa mergi cu o viteza si mai mare pentru a-ti creste afacerea, atunci acuma este momentul potrivit pentru a face asta. Poti sa platesti la Facebook bani pentru ca aceasta sa-ti distribuie o postare sau o publicatie, o stire data de tine, dar asigura-te ca e de importanta mare, astfel ea va fi vazuta de publicul larg de pe facebook, mereu tine cont de client, interesul lui primeaza, el e cel care-ti da banii.
Alte articole:
http://topbrands.com.ro/directiile-de-dezvoltare-ale-tehnologiei-mobile-pentru-2017/
http://topbrands.com.ro/lume-lume-dar-vine-vinea-la-iasi/
http://topbrands.com.ro/glenn-miller-orchestra-mai-multe-bilete-pentru-fani/
Recent Comments