Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Grecia, brand de tara, Ammouliani
AMMOULIANI 2021 O PRIVIRE DE ANSAMBLU  Pentru că anul 2020 nu a fost cel mai fericit an cu putință, cauzele sunt știute/în primul rând, așa-numita criză sanitară, ne pregătim, cu entuziasm/și toate forțele, pentru anul viitor. Am putea, credem să ne luăm revanșa în 2021. O REVANȘĂ care nu numai ...
Citește mai mult
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
Grecia, brand de tara, Ammouliani
AMMOULIANI 2021 O PRIVIRE DE ANSAMBLU  Pentru că anul 2020 nu a fost cel mai fericit an cu putință, cauzele sunt știute/în primul rând, așa-numita criză sanitară, ne pregătim, cu entuziasm/și toate forțele, pentru anul viitor. Am putea, credem să ne luăm revanșa în 2021. O REVANȘĂ care nu numai ...
Read More
Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Un ospăț de idei despre hrană și viitor, THINK FOOD

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

EVENIMENTELE THINK FOOD

 

Point Connections organizează în perioada 23 – 24 martie 2016 a doua ediție a evenimentului ThinkFood – primul proiect de acest gen din România, care își propune să sprijine construcția unui consens între valorile noului consumator (mult mai atent, informat și exigent), industria agroalimentară (producători, procesatori, retaileri), autoritățile cu atribuții în domeniu,
dietetika-thinkfood-300x250dar și antropologi, psihologi, scriitori, antreprenori sau chef-i.

Think Food este o platformă de evenimente şi informaţii despre hrană şi valenţele acesteia: sănătate şi nutriţie, cultură şi tradiţie, istorie şi antropologie, viitor şi digitalizare, mediu şi economie.

Think Food este locul de întâlnire al noului consumator cu industria alimentară şi cu cei care fac regulile jocului.

Think Food este spaţiul în care se vrea să se desluşeasca mituri, să se înfrunte frici, să se expuna idei, să se promoveze dezbateri, să se lanseze tendinţe.

Think Food este forumul celor care cred că modul în care ne raportăm la hrană ne determină în bună parte viitorul.

Evenimentele Think Food propun, pentru prima dată în România, o perspectivă actuală, complexă şi neaşteptată asupra alimentelor şi alimentaţiei; un ospăţ de idei despre hrană şi viitor, despre noi şi lumea înconjurătoare.

La eveniment au fost invitaţi oameni din industria alimentară, oficialități, nutriţionişti, psihologi, inventatori, antropologi, bloggeri, fermieri, oameni de litere, publicitari şi iubitori de mâncare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation