Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Corteva Agriscience, Dadelos Agrosolutions, Comercializarea Globala, Biostimulatorilor
Într-un an dificil, cu secetă pedologică severă, producțiile de floarea-soarelui la nivel național nu au fost cele scontate de fermieri la începutul campaniei de semănat. Cu toate acestea, compania Corteva Agriscience, prin hibrizii Pioneer®, a contribuit la ridicarea productivității pe hectar și a lansat campania Fermieri campioni la floarea-soarelui. Acest ...
Citește mai mult
Noutati-CARTI Festivalul Vin La Munte din Brasov - Cele mai bune vinuri din Romania.
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
la sud de europa, malta, insula de miere
Malta: INSULA DE MIERE Malta. O INSULĂ DE MIERE. Ia, hai, faceți un efort și imaginați-vă: CUM ar arăta o INSULĂ DE MIERE? Nu. Nu (ca) un BORCAN. Nu o chesea. Ci un ARHIPELAG. Malta. Cinci insule. Sau, măcar, o insulă. Meliferăm Că de aia se și cheamă MELITHA. O ...
Read More

TOP BERE

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

CELE MAI VÂNDUTE MĂRCI DE BERE, ÎN ULTIMII ANI

Câteva considerații pe marginea PIEȚEI DE BERE

Berea se dilată și ca și cifră de afaceri.

În ultimul deceniu, s-a produs, de mai mult ori, şi o schimbare a liderului de piață în bere. Dar şi modificări în clasamentul celor mai vândute branduri, ca și între primele trei competitoare/marile concerne producătoare de bere. Berea a urcat, ca și percepție publică, stârnind zâzanie și gelozie în piața-soră, de vin. Imediat după 2005, liderul pieţei era Heineken. Ea şi-a consolidat poziţia după ce a cumpărat Bere Mureş, pentru ca, de-a lungul ultimilor ani, să intre într-un joc  subtil al concurențelor, la cotele de piaţă, cu un alt mare jucător, Ursus. Unele estimările arată că, acum, Ursus s-ar afla pe primul loc. Oricum ar fi, trei dintre marile companii (coloșii internaționali din bere), se bat/concurează pentru prima poziție:BERGENBIER, HEINEKEN și URSUS.

CINE E, CINE E… PE PRIMUL LOC? 🙂
Întrebat, recent, pe ce loc se află compania pe care o reprezintă, Onno Rombouts, managing director al Heineken România, a spus numai că depinde de sursa datelor fără să ofere şi alte detalii. Heineken este printre cele mai civilizate mărci, dar are o cultură civilizațională îndoielnică.

Pe de altă parte, potrivit informaţiilor de pe site-ul SABMiller, Ursus are 30% din piaţă de bere, cu volume vândute de 5,72 milioane de hectolitri în anul financiar care s-a încheiat în martie 2014. O cotă care pare cam mare, incredibil de mare.

TIMIȘOREANA
Nu surprinde prezența TIMIȘOREANA pe primul loc, dacă ne gândim la reala popularitate de vare se bucură și la prețul relativ acceptabil de care se bucură. Tocmai pentru că e bere fără niciun fel de pretenții, mai aproape de low-cost decât de berea high-quality, aceasta face să-și câștige cota de piață mai mare.

BUCEGI
BUCEGI e o bere dedicată categoriilor celor mai de jos ale target-ului. Este clar o bere mai degrabă low-cost (concept importat, cumva, din vin – spre a descriera categorii de target cărora li se adresează). Dar, dacă ne gândim că titlul reînvie o bere din comunism, nu ne miră. Este destinată nostalgicilor, tradiționaliștilor, post-comuniștilor. Deși încearcă, din greu, să scape de această imagine.

CIUCAȘ
Nici CIUCAȘ nu face gaură-n cer cu preocuparea pentru calitate. Însă acreditează ideea că este o bere care vine de la munte, are numele chiar al unui masiv muntos, ceea cea ar însemna că are o apă mai curată, chipurile importantă pentru facerea berii, În plus, în siajul acestei aprecieri, vine ideea că ar fi un alt fel de bere mai eco, mai curată, din sânul (sau sâniiJ) naturii, merge pe verdele emancipat, cu conotații ecologiste.

GOLDEN BRAU
De la GOLDEN BRAU în sus încep mărcile cu mai mare greutate, cel puțin în privința calității. Este o vorba de o bere (ceva) mai elaborată, aflată în competiție cu BERGENBIER (care pedalează și ea pe apă venită din susurul muntelui!). Varianta de pasteurizare înseamnă încă o operație în plus aplicată berii. Dar GOLDEN BRAU se găsește în îndeajuns de multe variante încât să mulțumească diferitele gusturi ale bărbaților.

NEUMARKT
NEUMARKT și-a făcut/construit (mai degrabă) o faimă de bere cu gust amărui. De aceea, ar fi – mai cuând – o bere apreciată/și dedicată bărbaților. Femeile, ca target, ar prefera mai puțin berea puternică și amăruie, nefiind învățate prea mult cu gustul amar(nic) al hameiului celui ghiduș.

 ECHIPA RABBIT MEDIA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation