Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

pseudokinegetikos, trofee de vânătoare
TROFEE DE VÂNĂTOARE  Vânătoarea reprezintă una dintre ocupațiile de bază, cel puțin pentru români, dacă nu pentru toți europenii. O ocupațiune preponderent masculină, desfășurată predilect prin păduri. Și cum proverbul din strămoși răspicat ne zice că, totuși, codrul e frate cu românul... Nu mai vorbim că este o îndeletnicire inițiatică, ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
pseudokinegetikos, trofee de vânătoare
TROFEE DE VÂNĂTOARE  Vânătoarea reprezintă una dintre ocupațiile de bază, cel puțin pentru români, dacă nu pentru toți europenii. O ocupațiune preponderent masculină, desfășurată predilect prin păduri. Și cum proverbul din strămoși răspicat ne zice că, totuși, codrul e frate cu românul... Nu mai vorbim că este o îndeletnicire inițiatică, ...
Read More

TEHNICI DE MARKETING: Cum convingi clienții să-ți deschidă e-mailul?

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Ultimul sondaj despre tendințele în marketing realizat de Campaigner a relevat câteva date statistice despre email marketing, de altfel cel mai folosit mijloc de a ajunge la clienți în anul următor. De asemenea, studiul arată că majoritatea companiilor se concentrează pe stimularea email-uri de bun venit pentru a realiza o creștere a angajamentului consumatorilor, a achiziției și a conversiilor.

Studiul a mai demonstrat următoarele:

  1. Aproape doua treimi dintre respondenți trimit un e-mail de bun venit noilor abonați în termen de 24 de ore.
  2. Aproape o treime dintre noii abonați fac o primă achiziție în termen de 48 de ore de la abonare.
  3. Cu toate acestea, mai mult de jumătate din specialiștii de marketing simt că nu profită la maximum de e-mail lor de bun venit.

Verifică infograficul pentru mai multe informații:

Campaigner-First-Impressions_Infographic_061716-760x4139

TIPS-URI PENTRU EMAIL MARKETERI PENTRU A FACE O PRIMĂ IMPRESIE DURABILĂ

Primele impresii sunt importante și uneori conduc chiar la dragoste la prima vedere. Retailerii de Internet țintesc să atingă acest punct magic alături de noii lor clienți, cu toate că mulți mai au până să-l atingă.

Retailerii pot face câteva lucruri pentru a crea o primă impresie nemaipomenită în campaniile lor de email marketing.

Aceste practici te pot ajuta sa creezi o impresie de neuitat pentru clienții tăi:

RETAILERII POT FACE O DIFERENȚĂ CU UN CĂLDUROS BUN-VENIT

60% din retaileri simt că nu folosesc la maximum potențialul emailului de bun-venit – Primul tău mesaj către abonați stabilește tonul relației prin email. Acest mail ar trebui să conțină informații despre tipul de mesaje și oferte pe care urmează să îl trimiți și frecvența cu care o vei face. Angajează-te într-o conversație cu abonații tăi, invitându-i să împărtășească feedback-ul în legătură cu tipul de mesaje pe care ar vrea să-l primească de la tine.

CEA MAI BUNĂ IMPRESIE ÎNCEPE CU DOUĂ CUVINTE SIMPLE: ÎȚI MULȚUMESC!

40% din retaileri raportează faptul că primul email pe care îl trimit noilor abonați conține un mesaj de mulțumire – Este o amabilitate să trimiți un mesaj cu „îți mulțumesc” unei persoane pe care abia ai cunoscut-o; aceeași regulă se aplică și în email marketing. Arătă-ți aprecierea cu un scurt mesaj de mulțumire și vei avea parte de un început promițător cu noul tău abonat.

 RĂMÂI MEMORABIL: 62% DIN BRANDURI IAU ÎN SERIOS ANGAJAMENTUL CU CLIENȚII

Retailerii de pe internet își îmbunătățesc abilitatea de a ajunge la noii lor clienți, dar aproape 40% din marketeri încă nu își angajează abonații în primele 24 de ore de la prima interacțiune – retailerii ar trebui să își îmbunătățească procesul de email marketing astfel încât să obțină angajament imediat cu noii abonați, pentru a le păstra brandul proaspăt în memorie.

ÎNVINGE IMPRESIA RECE A EMAILULUI

Mai mult de 52% din retaileri raportează faptul că 20% din noii abonați răspund primului lor mesaj – Stimulează interacțiunea cu mesajele campaniei tale incluzând un sondaj pentru a determina preferințele de abonament ale clienților. Nu numai că-i vei provoca pe noii clienți să răspundă imediat, ci acest lucru îți va oferi posibilitatea acumulării de informație, care te va ajuta să creezi conținutul care să le îndeplinească așteptările.

LIVRAREA EMAILURILOR ÎN SPAM POATE DISTRUGE O RELAȚIE

47% din retalieri raportează faptul că livrarea mesajului într-un folder de spam este lucrul care poate dăuna cel mai mult unui brand – folosește tactici de personalizare precum identificatori demografici și comportamente ale cumpărăturilor anterioare pentru a ajuta meajul să treacă în „inbox” (mesaje primite). Reîmprospătează-ți lista abonaților în mod regulat pentru a-ți îmbunătăți rata de livrabilitate și pentru a te asigura că îți concentrezi eforturile către cei mai activi clienți.

SINCRONIZAREA ESTE TOTUL

Retailerii raportează faptul că dimineața (35%) și în mijlocul zilei (25%) sunt cele mai bune momente pentru a obține cele mai multe răspunsuri din partea noilor abonați. Maximizează-ți posibilitatea citirii mesajelor trimițându-le înainte de ora 14:00. Pentru a ținti într-o zonă cât mai sigură este de dorit ca email-urile tale să fie trimise în perioada micului dejun – între 8:00 și 11:00.

Alte articole:

http://topbrands.com.ro/bucharest-beauty-expo-2016/

http://topbrands.com.ro/expert-achizitii-publice/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation