Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

chardonnay, jacob’s creek, lillet
CHARDONNAY DE LA JACOB’S CREEK Deși acreditat ca un soi cu noblețe franțuzească, CHARDONNAY și-a găsit în Lumea Nouă – ne gândim acum la continentul numit Australia, un loc minunat pentru finețea și vigoarea sa, la JACOS-S CREEK. LILLET LILLET denumește o casă fondată în 1872, deci – ca vechime  ...
Citește mai mult
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
cazare in ammouliani, cazare ammouliani
CUM sunt cazările în insula Ammouliani, aproape de locul sfânt al Muntelui Athos? Minunate, la fel ca în toată Grecia. Vă prezentăm, acum, câteva, care să le țineți minte pentru sezonul care apropie cu o viteză uimitoare spre vertiginoasă. STUDIOURILE PHILIPS Cazare beneficiind de acreditare EOT). Proprietara are trei fete, ...
Read More

Snack-urile sărate au adus profituri mari pentru companii în 2017

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Piata de snackeri sarate are o valoare foarte mare pentru retaileri, de pilda, specialistii o estimeaza la o valoare de 400 de milioane de euro. Cu atat mai mult cu cat in 2017 a avut o crestere puternica, respectiv in intervalul iulie 2016 – iunie 2017, cu o majorare de 11% în valoare in raport cu anul precedent, dezvaluie ultimele informatii GfK privitoare la consumul casnic al gospodăriilor din România.

„Piața de snackuri sărate este într-o continuă creștere, înregistrând un avans de peste 20% în ultimii cinci ani, iar chipsurile au realizat cel mai important salt, consumul per capita al acestei categorii aproape dublându-se în această perioadă. În consecință, chipsurile au avut de-a lungul timpului cea mai importantă contribuție la creșterea întregii categorii, atât în termeni de volum, cât și de penetrare”, ne mai zice Roxana Miu, Consumer Insight Manager Central & Eastern Europe în cadrul Intersnack.

Totusi, cel mai important segement de pe piata este, dupa numărul de consumatori, snackurile sărate coapte.

„Românii sunt cei mai mari consumatori de snackuri sărate coapte (biscuiți, covrigei, sticksuri, mixuri, rondele) din Europa, cu un consum mediu per capita de 1,5 kg pe an. Iar această categorie are și cea mai mare pondere în totalul pieței din România”, ne informeaza Roxana Miu.

Tortilla chips, de asemenea, a inceput sa prinda pe piata din Romania destul de bine anul acesta:

„Piața din România a prins apetitul consumului de tortilla chips. Însă consumul este în cea mai mare măsură concentrat pe segmentul «out of home». În piețele europene mai dezvoltate, consumul are loc și în regim «self-served». Drept urmare, frecvența de consum este mai ridicată, piețele sunt mai mature și, implicit, oferta este mai consistentă”, mai adauga Lucian Manta, Markenting Manager Sam Mills Distribution.

Deci, dupa cum bine puteti analiza si dvs. sus-mentionatele segmente de pe piata au adus un profit “sarat” pentru producatorii din domeniu. De pilda, in cazul lui Boromir, primele șase luni au alcatuit o crestere de 20% comparativ cu acelasi interval din anul trecut. De altfel, aceasta categorie de snackuri aduce 24% din totalul afacerii.

Majorari au inregistrat si brandurile Lay’s și Pringles, cu importanta crescand pentru degustările în magazine sau pachetele promoționale cu tematică. Intersnack a avut vânzări in crestere ce depaseste 10%, iar Croco a vorbit despre un avans de 20%, in aceeasi perioada mentionata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation