Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

targului international de vinuri, vin la brasov festival IX – 2024
Cea de-a IX-a ediție a târgului internațional de vinuri vine în atenția iubitorilor de vin și a gastronomiei cu surprize inedite! Unul dintre cei mai mari mari furnizori de vinuri premium și super premium din lume, SALIN SAS Franța, și-a confirmat prezența la acest eveniment, urmând să ne încânte cu degustări, ...
Citește mai mult
Noutati-CARTI Festivalul Vin La Munte din Brasov - Cele mai bune vinuri din Romania.
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
Ammouliani, Grecia
OBIECTIV: Ammouliani CE POȚI VIZITA/CUM TE POȚI SIMȚI EXCELENT ÎN ÎMPREJURIMI Mai mult decât o destinație turistică, Ammouliani este un OBIECTIV. Iar acest obiectiv în denumim: PACEA. Liniștea interioară. Tradiția. Armonia. Împăcarea. Nu discoteci. Nu zbânțuială. Nu muște fără cap. Ci calm. Ca și cum mi-aș petrece vacanța la bunici ...
Read More

Snack-urile sărate au adus profituri mari pentru companii în 2017

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Piata de snackeri sarate are o valoare foarte mare pentru retaileri, de pilda, specialistii o estimeaza la o valoare de 400 de milioane de euro. Cu atat mai mult cu cat in 2017 a avut o crestere puternica, respectiv in intervalul iulie 2016 – iunie 2017, cu o majorare de 11% în valoare in raport cu anul precedent, dezvaluie ultimele informatii GfK privitoare la consumul casnic al gospodăriilor din România.

„Piața de snackuri sărate este într-o continuă creștere, înregistrând un avans de peste 20% în ultimii cinci ani, iar chipsurile au realizat cel mai important salt, consumul per capita al acestei categorii aproape dublându-se în această perioadă. În consecință, chipsurile au avut de-a lungul timpului cea mai importantă contribuție la creșterea întregii categorii, atât în termeni de volum, cât și de penetrare”, ne mai zice Roxana Miu, Consumer Insight Manager Central & Eastern Europe în cadrul Intersnack.

Totusi, cel mai important segement de pe piata este, dupa numărul de consumatori, snackurile sărate coapte.

„Românii sunt cei mai mari consumatori de snackuri sărate coapte (biscuiți, covrigei, sticksuri, mixuri, rondele) din Europa, cu un consum mediu per capita de 1,5 kg pe an. Iar această categorie are și cea mai mare pondere în totalul pieței din România”, ne informeaza Roxana Miu.

Tortilla chips, de asemenea, a inceput sa prinda pe piata din Romania destul de bine anul acesta:

„Piața din România a prins apetitul consumului de tortilla chips. Însă consumul este în cea mai mare măsură concentrat pe segmentul «out of home». În piețele europene mai dezvoltate, consumul are loc și în regim «self-served». Drept urmare, frecvența de consum este mai ridicată, piețele sunt mai mature și, implicit, oferta este mai consistentă”, mai adauga Lucian Manta, Markenting Manager Sam Mills Distribution.

Deci, dupa cum bine puteti analiza si dvs. sus-mentionatele segmente de pe piata au adus un profit “sarat” pentru producatorii din domeniu. De pilda, in cazul lui Boromir, primele șase luni au alcatuit o crestere de 20% comparativ cu acelasi interval din anul trecut. De altfel, aceasta categorie de snackuri aduce 24% din totalul afacerii.

Majorari au inregistrat si brandurile Lay’s și Pringles, cu importanta crescand pentru degustările în magazine sau pachetele promoționale cu tematică. Intersnack a avut vânzări in crestere ce depaseste 10%, iar Croco a vorbit despre un avans de 20%, in aceeasi perioada mentionata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation