Se lansează „Bucătăria Lidl” – campania care te încurajează să găteşti, să te distrezi şi să experimentezi
După zece zile în care Chef Florin Dumitrescu şi actorul Andrei Aradits au lansat un manifest culinar prin care şi-au exprimat convingerile lor legate de gătit, a venit şi momentul adevărului. Manifestul culinar a culminat cu lansarea Bucătăriei Lidl, locul de întâlnire a celor care iubesc mâncarea, gătitul şi petrecerea timpului alături de cei dragi în jurul mesei. Creată sub forma unei platforme online, Bucătăria Lidl îşi propune să devină un loc de inspiraţie deopotrivă pentru cei experimentaţi şi pentru cei care îşi doresc să înveţe să pregătească reţete delicioase la preţuri avantajoase.
„Credem că oricine poate să înveţe să gătească şi ştim că în bucătărie nu trebuie să fii perfect, dar poţi fi creativ. De asemenea, suntem convinşi că gătitul nu ar trebui să fie plictisitor, ci, din contră, distractiv. Şi, nu în ultimul rând, vom demonstra că şi cu bani puţini poţi mânca bine, iar acest lucru îl dovedim zilnic prin produsele de calitate la preţuri accesibile aflate în magazinele Lidl din toată ţara. Acestea sunt convingerile care ne-au determinat să începem acest manifest culinar care va culmina cu transformarea bucătăriei şi a modului în care gătim. În continuare, pregătim surprize săptămânale pentru toţi cei ce trec pragul Bucătăriei Lidl şi o serie de proiecte speciale, pe care le vom anunţa la momentul oportun”, a declarat Georgiana Tugearu, PR & Communication Manager, Lidl România.
Cele două vedete din noua campanie Lidl reprezintă mixul perfect dintre un profesionist şi un novice într-ale gătitului, completându-se reciproc. Chef Florin Dumitrescu – maestru şi mentor – şi Andrei Aradits – entuziastul care iubeşte preparatele delicioase şi este amator într-ale gătitului – caută în Bucătăria Lidl distracţia şi inspiraţia în pregătirea reţetelor sănătoase, simple sau sofisticate, folosind produsele Lidl. Oricine doreşte să înveţe sau să se specializeze în domeniul culinar va găsi o sursă de inspiraţie sau un sfat util pe platforma online bucatarialidl.ro. Site-ul adună într-un singur loc utilizatorii creativi care aspiră să dobândească un stil de viaţă bazat pe o dietă echilibrată. În acelaşi timp, le oferă sfaturi şi idei despre cum pot să se bucure de mâncăruri savuroase, cu un conţinut nutritiv corect, care pot fi pregătite cu produse foarte bune la cel mai bun raport calitate-preţ.
Bucătăria Lidl se adaptează perfect obiceiurilor, nevoilor şi dorinţelor românilor, aşa cum acestea reies din studiul1 realizat în România şi intitulat „În bucătăria românilor – de la ra în farfurie”. Platforma online exprimă perfect ceea ce îşi doreşte consumatorul modern român – inspiraţie în pregătirea rapidă a mâncării gustoase, noutate în bucătărie, dorinţa de a vedea gătitul ca fiind ceva distractiv şi relaxant.
1 Studiu realizat de Nielsen şi SMARK Research (2013) – „În bucătăria românilor – de la ra în farfurie” – s-a bazat atât pe obţinerea unor date calitative, cât şi cantitative. Grupul ţintă al cercetării a fost alcătuit din bărbaţi şi femei cu vârsta cuprinsă între 18 şi 64 de ani. Din punct de vedere calitativ, eşantionul cercetării a cuprins 12 etnografii cu femei cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 de ani cu venit mic spre mediu, mediu şi mediu spre mare, iar din punct de vedere cantitativ, s-au susţinut 816 interviuri în mediu urban mare, mediu şi mic.
Recent Comments