Astfel se face ca tara noastra a devenit un punct de interes pentru companiile foarte mari, internationale, din domeniu, multe dintre ele venind din natiunile mai dezvoltate. Totodata, antreprenorii locali nu sunt de lipsit, incearca si ei sa-si faca loc, usor-usor printre giganti. Restaurantele si restul unitatilor de alimentatie publica se folosesc de platformele online de comanda cu livrare la domiciliu, pentru a-si creste veniturile. Mai pe scurt, toata lumea are de castigat din schimbul asta: consumatorii finali sunt multumiti, caci nu trebuie sa se mai deplaseze ca sa-si procure mancarea, iar companiile ca-si primesc mai multi bani.
Pentru a face acest serviciu posibil, restaurantele, pizzeriile si fast-food-urile taie din cheltuielile de marketing si evita angajarea unor transportatori pentru a livra mancarea, utilizand fortele proprii ale firmelor pe care le platesc. Comisioanele despre care vorbim sunt rentabile, insa, si nu impun in sarcina celor dintai presiuni mari: unitatile HoReCa primesc bani din cantitatile mai mari de mancare livrate.
Sa nu uitam si de consumatorul final, respectiv de cererea de pe piata, pentru ca indiferent de comanda lui (pizza, mancare chinezeasca, japoneza etc.), platformele prin intermediul caruia platesc serviciul sunt foarte eficiente: usor accesibile si securizate. Modalitatile de plata diverse sunt, iarasi, un alt avantaj de mentionat: poate fi prin card online sau prin vouchere (sistemul de fidelizare). Clientul castiga si mai mult, chiar, atunci cand are o unitate aproape de domiciliul sau, de unde comanda mancarea, astfel ca livrarea se face mult mai rapid, iar mancarea se pastreaza calda!
Dupa cum au arata si studiile de piata, romanii nu prea dau bani ca sa manance in oras – sub 10 euro -, mare parte din veniturile lor spre aceasta zona ducandu-se la cele de servire rapida, de unde consuma fast-food, pizza, covrigi, placinte etc.
Recent Comments