Desigur că, în primul rând, contează ce e un vin în sine/și care sunt valențele lui. Valoarea unui vin este valoare în sine, în cel mai bun/pur sens filsofic. Iar acest lucru este valabil și pentru vinurile de la DOMENIILE ANASTASIA.
Dar, pe piață, contează și felul cum ești perceput. Înregistrat.
Percepția contează tot atât de mult pentru piață ca și valoarea unui vin, fiindcă renumele unor vinuri sunt date deopotrivă de degustători, de ceea ce se scrie despre el, despre presa, bună sau rea, pe care o generează, într-un cuvânt, despre CUM I SE DUCE BUHUL.
Da. Și se pune întrebarea: ce scrie PRESA despre DOMENIILE ANASTASIA? Cum se oglindește, în conștiița publică, un brand precum al celor de la ANASTASIA?
IMPRESIA FĂCUTĂ LA TÂRGURI CONTEAZĂ ȘI EA ÎN NOTA FINALĂ
Presa a scris despre un vin care a făcut o impresie finală plăcută de fiecare dată când a fost întâlnit pe la targuri.
Prima dată oamenii/degustători autorizați, în majoritate, s-au trezit, față în față, cu el la Vintest/și, deopotrivă, la Vintest in Bucuresti. Standul modest, amplasat pe un colț amenajat neostentativ și fără chestii strălucitoare, doar cu două sticle de vin pe o masă, în mijloc, a fost remarcat de presă și de bloggerii de vin.
Sticlele în sine nu ieșeau cu nimic in evidență (s-a vorbit despre asta pe un site de specialitate!), în magazin ar fi fost confundat cu altceva, de pe la alte crame din preajmă.
Au frapat oamenii de la stand, care – pe lângă faptul că erau destul de mulți pentru dimensiunile standului – nu arătau deloc blazați, ca și cum ar fi crescut de sute de ani direct acolo, la stand. Oamenii de la DOMENIILE ANASTASIA arătau a reuniune de familie. Nu aveau aerul, rece, chirugical, al unei prezentări impersonale ale unor produse – pentru a bifa încă o participare la câte un târg de profil.
Jurnaliștii au remarcat și nota discordantă față de alți EXPONAȚI – și, în mod special, „exuberanța” precum, în același timp, lipsa apatiei – în comparație cu personalul de la alte standuri. Ceilalți acuzau, în mod vizibil rutina. Standurile celelalte păreau mult mai bine “robotizate”. Jurnaliștii l-au adăugat faptului că încă nu se auziseră prea multe lucruri despre acest producător și imaginea lui. Și, bottom line, au fost plăcut impresionați.
Până la urmă, au tras concluzia corectă: că standul, precum și brandul, și mai mult, chiar vinurile aferente – conțineau mai multă prospețime decât celelalte.
Recent Comments