Anul 2017 a insemnat cea de-a 12-a editie pentru GPeC – Gala Premiilor eCommerce din Romania.
Speakerii de anul acesta au reusit, inca o data, sa impresioneze publicul, la GPeC 2017, totusi, cativa dintre ei au fost mai harnici: Neil Patel (Co-Founder Crazy Egg & KissMetrics), Amy Harrison, Oli Gardner (Co-Founder Unbounce), Cyrus Shepart (Moz) si Sam Mallikarjunan (HubSpot) – mentionam ca lista este incompleta. Fiecare a reusit sa dea ascultatorilor un mod diferit de a vedea oportunitatile pentru dezvoltare sustenabila in eCommerce. Prin urmare, ei si-au atins scopul lor suprem!
La cel de-al treila an, agentia DWF lucreaza in parteneriat cu GPeC – cel mai semnificativ eveniment de eCommerce din Europa Centrala si de Est. Lucru care a insemnat o colaborare de succes pentru ambii organizatori. Precum anul trecut, DWF a reusit sa colaboreze in Gala Premiilor eCommerce perfect, fiind gandita pe 4 paliere:
1. Participarea in cadrul Juriului GPeC. Specialistii DWF au jurizat 62 de magazine online, pe baza a 12 criterii SEO, discutate in prealabil cu organizatorii evenimentului si comunicate pe site-ul competitiei.
2. Stand de prezentare DWF in zona expozitionala. La fel ca si anul trecut, DWF a avut stand in zona expozitionala, lucru care a insemnat schimb de pareri cu clientii, noi parteneriate, precum si ultimele noutati din SEO pentru eCommerce.
3. Oferirea unui interviu privind tendintele SEO in 2018.
4. Prezentare in cadrul panel-ului format din membrii juriului GPeC
Recent Comments