A 11-A EDIȚIE A PAVILIONULUI FRANȚEI LA INDAGRA
O prezență fidelă la târgul INDAGRA de peste un deceniu, Franța va avea și în acest an unul dintre cele mai importante Pavilioane naționale.
Situat la intrarea în Pavilionul C1, standurile 10 și 16-24, Pavilionul Franței va găzdui, pe o suprafrață de 200 m², aproape 20 de companii franceze și filiale care vor prezenta expertiza lor din următoarele sectoare : nutriție și sănătate animală, genetică bovină, cereale, adjuvanți și biostimulatori, certificare ecologică, silozuri, echipamente GPS și pentru uscarea cerealelor, sere și adăposturi pentru animale, servicii bancare, juridice, leasing, asigurări și consultanță. Pentru lista completă a participanților, sectoarele de activitate și amplasarea lor, vă invităm să consultați cele 2 anexe.
Inaugurarea Pavilionului Franței va avea loc în data de 2 noiembrie, ora 12h00, la standul 18A din Pavilionul C1, în prezența Excelenței Sale Domnul François SAINT-PAUL, Ambasadorul Franței în România.
Devenit deja un eveniment de referință pentru sectorul agricol din România, târgul INDAGRA reunește în fiecare an aproape 475 de expozanți din 25 de țări și atrage peste 63 000 de vizitatori.
În paralel cu participarea Pavilionului Franței la Indagra, vor avea loc două evenimente pe teme agricole :
- Primul Congres European al Sorgului : co-organizat de către F.N.P.S.M.S (Federația Națională a Producătorilor de Semințe de Porumb și Sorg din Franța), între 3 și 4 noiembrie, la hotelul Pullman, Sala New York, (Piața Montreal nr 10, Bucureşti).
- Conferința « Creșterea productivității – noi tehnologii în agricultură » organizată de către Camera
Franceză de Comerț, Industrie și Agricultură în România (CCIFER) în data de 4 noiembrie, ora 18h00, la Romexpo (sălile Iorga și Bălcescu).
Agenția Business France a fost creată la 1 ianuarie 2015 prin fuziunea dintre UBIFRANCE și AFII (Agenția franceză pentru investiții internaționale) și dispune de un număr de 1 500 colaboratori în Franța și în 70 de țări. Business France are rol de promovare a economiei franceze în străinătate prin dezvoltarea întreprinderilor și a exporturilor, precum și prin prospectarea și orientarea investițiilor internaționale în Franța.
Alte articole pe aceeasi tema:
http://www.drinkfood.ro/2016/10/26/intrebari-si-raspunsuri-despre-feminitate-si-relatia-de-cuplu/
Recent Comments