Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Un numar de persoane din ce in ce mai mare se imbolnavesc de cancer, indiferent ca este vorba de cel de plămâni, sân, stomac, colon sau col uterin. Printre cauze se numara si lipsa controalelor periodice la medic. Din acest motiv, majoritatea pacientilor afla de diagnostica abia atunci cand este ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
Mai mult de 71% din fructele şi 43% din legumele non-bio consumate în Franţa au in compusii lor ramasite de pesticide, in acest sens, s-a aratat ca cireşele şi ţelina sunt printre cele mai infectate. Datele au fost intocmite in urma unor observatii realizate în intervalul 2012-2017 şi a fost ...
Read More
AVINCIS
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
AMMOULIANI   Începuturile   Secretul unei reușite   De ce a reușit, totuși, formula Ammouliani? Putem zice că e o formulă de succes? Am înclina să răspundem pozitiv: da, este. Prin ce? Prin opitalitatea afișată, dar și efectivă, care devine criteriu de bază, regulă de fier ( de aur)? Poate ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Au fost reclamate la CNA Telekom și Kinder Schoko Bons

Două clipuri publicitare realizate pentru doua companii importante din Romania, Telekom și Kinder Schoko Bons, au fost contestate la CNA pentru că utilizeaza cuvinte care nu exista in lima romana, cum ar fi: „neabonament”, „necontract” ori „să bombonească”.

Telespectatorul iritat de aceste reclame, prin faptul ca utilizeaza cuvinte care nu se afla in DEX sau in oricare alt dictionar neoficial, a contestat la CNA posibilitatea acestora de a rula la TV:

„al căror sens nu se regasesc in dictionarul limbii romane(DEX sau oricare altul)”.

Ambele cazuri au fost monitorizate și discutate de forul audiovizual, dar acestea au repins, in final, aceste contestatii.

Consiliului Român pentru Publicitate (RAC), organism cu rol consultativ în raport cu CNA, a declarat urmatoarele:

„S-a constatat că atât formularea Telekom cât și cea folosită de Ferrero (care comercializează Kinder – n.r.) sunt niște creații, niște jocuri de cuvinte și s-a considerat că nu încalcă legislația.”


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN