Două clipuri publicitare realizate pentru doua companii importante din Romania, Telekom și Kinder Schoko Bons, au fost contestate la CNA pentru că utilizeaza cuvinte care nu exista in lima romana, cum ar fi: „neabonament”, „necontract” ori „să bombonească”.
Telespectatorul iritat de aceste reclame, prin faptul ca utilizeaza cuvinte care nu se afla in DEX sau in oricare alt dictionar neoficial, a contestat la CNA posibilitatea acestora de a rula la TV:
„al căror sens nu se regasesc in dictionarul limbii romane(DEX sau oricare altul)”.
Ambele cazuri au fost monitorizate și discutate de forul audiovizual, dar acestea au repins, in final, aceste contestatii.
Consiliului Român pentru Publicitate (RAC), organism cu rol consultativ în raport cu CNA, a declarat urmatoarele:
„S-a constatat că atât formularea Telekom cât și cea folosită de Ferrero (care comercializează Kinder – n.r.) sunt niște creații, niște jocuri de cuvinte și s-a considerat că nu încalcă legislația.”
Recent Comments