Experienta oferita clientilor este noua arma cu care companiile isi pot pastra profitabil clientii pe termen lung, insa nu a existat pana acum training adecvat care sa sprijine organizatiile sa profite de aceasta oportunitate.
Institutul de Marketing si Oxford College of Marketing au lansat pentru prima data in Romania, un program de training si certificare internationala in Customer Experience.Inscrierile si cursurile incep din 1 septembrie 2016.
Trainingul consta intr-un program combinat de ateliere face to face si weekenduri intensive, timp de sase luni. Participantii vor aplica cele invatate intr-o lucrare realizata in cadrul organizatiei in care lucreaza, pe care o vor dezvolta cu un tutore personal,
din Marea Britanie. Primul weekend intensiv din program din Romania are loc la Bucuresti, pe 29 si 30 octombrie si este sustinut de Debbie Pearson,
lector al Oxford College of Marketing. Prima promotie care incepe trainingul
in aceasta toamna va absolvi in martie 2017.
din Marea Britanie. Primul weekend intensiv din program din Romania are loc la Bucuresti, pe 29 si 30 octombrie si este sustinut de Debbie Pearson,
lector al Oxford College of Marketing. Prima promotie care incepe trainingul
in aceasta toamna va absolvi in martie 2017.
Contactati-ne pentru detalii sau o intalnire care sa va sprijine angajatii sa inceapa trainingul pana pe 20 octombrie si sa finalizeze un plan de customer experience
pentru organizatia dumneavoastra pana in martie 2016.
pentru organizatia dumneavoastra pana in martie 2016.
Alte articole:
Recent Comments