Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

experience the music of john williams, john williams
Călătorie muzicală spectaculoasă pe scena Ateneului Român, în această vară: Star Wars, Schindler’s List, Indiana Jones, Jurassic Park sau Superman! București, 14 aprilie, 2025 – Ateneul Român va găzdui pe data de 8 iulie, la ora 20:00, un concert de excepție dedicat uneia dintre cele mai strălucite figuri ale muzicii de film: ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
Despre plajele insulei Ammouliani   Vei întâlni multe plaje pe această insulă, unele organizate, altele mai sălbatice în locuri izolate, însă un lucru îl vor avea în comun toate: apa limpede, puțin adâncă și nuanțele ei ce pornesc de la albastru intens și până la verde smarald. Este un loc ...
Read More

S-a deschis primul Kaufland din cartierul Ferentari

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Kaufland România a deschis joi, 23 iunie, cel dintati hipermarket din cartierului Ferentari din București si cel de-al 12-lea hipermarket construit in capitala si al 109-lea din reteaua Kaufland din tara.

Noul hipermarket se afla pe Calea Ferentari nr. 62, sector 5 și ca deobicei ofera locuitorilor diverse produse de calitate la prețuri mici.

Magazinul are urmatorul orar: 7.30 – 22.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Parcarea are 200 de locuri pentru masini si rastele pentru cei cu biciclete.

Odata cu deschiderea acestui magazin, Kaufland a oferit 100 de locuri de munca si promoveaza in acest sens dezvoltarea comunitatii locale, mentinandu-si pozitia printre cei mai mari angajatori din România.

Magazinul prezinta o suprafata de 2.900 de vânzare cu 6 galerii comerciale: cofetărie și patiserie cu laborator propriu, farmacie, centru de optică medicală cu acordare de servicii medicale oftalmologie, magazin cu produse naturiste tip plafar, magazin cu produse din tutun, lotto si altele.

Tot in noul magazin Kaufland locuitorii din imprejurimi pot cumpara produse locale – fara a uita ca Kaufland Romania face parte din mica categorie de retaileri care au actual peste 50% din sortimente produse autohton. Compania ofera o atentie importanta calitatii, de aceea, zilnic, hipermarket-ul garanteaza zilnic livrari de legume, lactate, carne si multe altele.

„Regionalitatea este unul dintre principiile noastre de bază în ce privește portofoliul de produse Kaufland România. Avem o colaborare de lungă durată cu producătorii români, iar traseul scurt de aprovizionare ne ajută să oferim produse mereu proaspete și mai mult, să contribuim astfel la întărirea economiei locale. De asemenea, susținem producătorii români și prin alte acțiuni, precum cooperativa agricolă „Țara Mea” sau oferind puncte gratuite de desfacere, cum sunt târgurile pe care le organizăm,”, a spus Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România

In-interiorul-magazinului-Kaufland-Ferentari_

Interior Kaufland

Ce este Kaufland Romania?

Cu o rețea de 108 magazine, Kaufland România a urmărit, încă de la începutul dezvoltării companiei pe piața românească, în primul rând selectarea și susținerea producătorilor autohtoni. Pentru anumite produse, acolo unde găsim furnizori, lucrăm cu companii locale. Spre exemplu, la panificație avem un procent de 100% produse din România; la sortimentul de ouă peste 90% provin din România; peste 60% din numărul de articole din sortimentul de miere sunt din România. În ceea ce privește lactatele: numărul articolelor românești din magazinele Kaufland a crescut în ultimii ani cu peste 15%/an. În acest sens sunt elocvente numeroase proiecte și campanii, desfășurate la nivel național, menite să demonstreze strategia companiei Kaufland de sprijinire a producătorilor autohtoni, ultimele fiind proiectul „Țara mea” și campania „Din toată inima pentru România”.

In urma extinderii, Kaufland isi reconsolideaza pozitia de cel mai mare retailer din Romania si in acest an.

 

REDACTIA RABBIT MEDIA

 

Alte articole pe aceeasi tema:

http://topbrands.com.ro/impactul-legii-supermarketurilor-nu-este-observat-de-furnizorii-retailului-modern/

http://topbrands.com.ro/penny-market-cel-dintai-retailer-care-va-deschide-primul-centru-logistic-in-moldova/

http://topbrands.com.ro/venitul-total-din-retail-a-crescut-in-2016-cu-193/

http://topbrands.com.ro/legea-supermarketurilor-ce-efecte-ar-putea-avea-asupra-supermarketurilor-din-romania/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation