Kaufland România a deschis joi, 23 iunie, cel dintati hipermarket din cartierului Ferentari din București si cel de-al 12-lea hipermarket construit in capitala si al 109-lea din reteaua Kaufland din tara.
Noul hipermarket se afla pe Calea Ferentari nr. 62, sector 5 și ca deobicei ofera locuitorilor diverse produse de calitate la prețuri mici.
Magazinul are urmatorul orar: 7.30 – 22.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Parcarea are 200 de locuri pentru masini si rastele pentru cei cu biciclete.
Odata cu deschiderea acestui magazin, Kaufland a oferit 100 de locuri de munca si promoveaza in acest sens dezvoltarea comunitatii locale, mentinandu-si pozitia printre cei mai mari angajatori din România.
Magazinul prezinta o suprafata de 2.900 de vânzare cu 6 galerii comerciale: cofetărie și patiserie cu laborator propriu, farmacie, centru de optică medicală cu acordare de servicii medicale oftalmologie, magazin cu produse naturiste tip plafar, magazin cu produse din tutun, lotto si altele.
Tot in noul magazin Kaufland locuitorii din imprejurimi pot cumpara produse locale – fara a uita ca Kaufland Romania face parte din mica categorie de retaileri care au actual peste 50% din sortimente produse autohton. Compania ofera o atentie importanta calitatii, de aceea, zilnic, hipermarket-ul garanteaza zilnic livrari de legume, lactate, carne si multe altele.
„Regionalitatea este unul dintre principiile noastre de bază în ce privește portofoliul de produse Kaufland România. Avem o colaborare de lungă durată cu producătorii români, iar traseul scurt de aprovizionare ne ajută să oferim produse mereu proaspete și mai mult, să contribuim astfel la întărirea economiei locale. De asemenea, susținem producătorii români și prin alte acțiuni, precum cooperativa agricolă „Țara Mea” sau oferind puncte gratuite de desfacere, cum sunt târgurile pe care le organizăm,”, a spus Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România
Ce este Kaufland Romania?
Cu o rețea de 108 magazine, Kaufland România a urmărit, încă de la începutul dezvoltării companiei pe piața românească, în primul rând selectarea și susținerea producătorilor autohtoni. Pentru anumite produse, acolo unde găsim furnizori, lucrăm cu companii locale. Spre exemplu, la panificație avem un procent de 100% produse din România; la sortimentul de ouă peste 90% provin din România; peste 60% din numărul de articole din sortimentul de miere sunt din România. În ceea ce privește lactatele: numărul articolelor românești din magazinele Kaufland a crescut în ultimii ani cu peste 15%/an. În acest sens sunt elocvente numeroase proiecte și campanii, desfășurate la nivel național, menite să demonstreze strategia companiei Kaufland de sprijinire a producătorilor autohtoni, ultimele fiind proiectul „Țara mea” și campania „Din toată inima pentru România”.
In urma extinderii, Kaufland isi reconsolideaza pozitia de cel mai mare retailer din Romania si in acest an.
REDACTIA RABBIT MEDIA
Alte articole pe aceeasi tema:
http://topbrands.com.ro/venitul-total-din-retail-a-crescut-in-2016-cu-193/
Recent Comments