După succesul modelului g4,
Golin anunță o nouă structură de leadership a rețelei globale
Rețeaua globală de PR Golin, parte a Interpublic Group (IPG), va trece de la un model tradițional de management cu un singur CEO, Fred Cook, la o echipă formată din trei CEO – Jonathan Hughes, Matt Neale și Gary Rudnick – care vor împărți responsabilitățile de leadership.
Fred Cook va deveni preşedintele rețelei Golin şi își va duce mai departe activităţile în calitate de director al Centrului pentru Relaţii Publice Strategice al Şcolii de Comunicare și Jurnalism USC Annenberg din SUA. În rolul de președinte, Fred Cook va menţine relațiile cu clienţii-cheie și va continua să inspire oamenii din Golin și să contribuie la consolidarea reputației rețelei. De asemenea, Al Golin își va păstra rolul de fondator, în timp ce Ellen Ryan Mardiks va fi și în acest nou context vicepreşedinte al rețelei.
Cei trei CEO, împreună cu boardul executiv, vor ajuta la atingerea obiectivului Golin de a fi agenţia deceniului. Jonathan Hughes, Matt Neale și Gary Rudnick vor raporta lui Fred Cook şi lui Frank Mergenthaler, CFO al IPG, iar noua structură de management va intra în vigoare începând cu 1 ianuarie 2017.
Golin sărbătorește în această perioadă 60 de ani de la înființare, iar rețeaua continuă să-și dovedească angajamentul de a inspira schimbări semnificative și curajoase. Ideea acestei schimbări de leadership își are originea în lansarea modelului g4 din 2010, când Golin și-a regândit complet modelul tradițional de agenție de la o ierarhie de generaliști la comunități de specialiști. Marile minți nu gândesc la fel, însă, cu g4, pot gândi mai bine împreună, iar aceeași inspirație a dus la schimbarea de azi – împreună putem face mai mult, mai bine și mai repede – cu un accent pe specializare.
Această nouă viziune despre leadership este CEO+. Modelul CEO+ permite acoperirea unei arii mult mai extinse decât cea pe care o poate acoperi o singură persoană, incluzând relaţiile cu clienţii, new business şi implicarea angajaţilor. Fiecare client, angajat, idee şi situație vor beneficia astfel de atenţia personală, pasiunea şi dedicarea CEO-ului.
„Gary, Jon şi Matt au colaborat în calitate de preşedinţi regionali în ultimii patru ani. Acum, din poziția de CEO, vor maximiza împreună punctele lor forte şi expertiza individuală în întreaga rețea, continuând să-și consolideze relația strânsă”, afirmă Fred Cook. „Sunt încântat să lucrez cu ei în noile lor roluri, pentru ca Golin să fie în continuare un lider în industrie.”
Jon Hughes va fi CEO+International şi se va axa pe consolidarea prezenței agenţiei la nivel mondial şi pe coordonarea practicilor şi parteneriatelor globale, pe lângă responsabilitățile sale regionale din Asia.
„Să conducem împreună Golin este un vis devenit realitate”, afirmă Jon Hughes. „Matt şi cu mine am construit agenția din Londra și, în ultimii patru ani, toți trei am lucrat ca o echipă foarte unită pentru a sprijini şi consolida prezenţa noastră în Asia, EMEA şi în America. Următoarea provocare va fi, fără nicio îndoială, cea mai ambiţioasă şi fascinantă de până acum.”
Matt Neale va ocupa poziţia de CEO+Vision şi va supraveghea noile produse, leadership-ul și reputaţia agenţiei, alături de responsabilităţile sale regionale din EMEA şi New York. „Scopul nostru comun este ca Golin să devină agenţia deceniului, prin realizarea unor proiecte extrem de relevante pentru clienţii noștri, precum şi prin poziţionarea ca agenția progresivă a industriei”, a declarat Matt Neal. „Pentru noi, aceasta este cea mai bună structură prin care ne putem atinge obiectivul. Niciodată nu ne-a fost frică să facem lucrurile diferit, ceea ce demonstrăm încă o dată astăzi prin anunțarea noii structuri de leadership.”
De asemenea, din rolul de CEO+Operations, Gary Rudnik va conduce operaţiunile de business ale rețelei ce ţin de financiar, HR şi managementul clientului, păstrându-și și responsabilităţile regionale din America.
„Acordăm o mare importanță angajamentului nostru de a preţui experienţele de viaţă ale angajaţilor ca o fundație a vieții în cadrul Golin”, afirmă Gary Rudnick. „Această agenţie şi oamenii care fac parte din ea înseamnă totul pentru noi și, în calitate de angajați longevivi și loiali, de părinți ai noilor generații, vom continua să promovăm programe speciale precum Life Time.”
Pe lângă aceste responsabilităţi, cei trei vor continua să joace un rol important şi activ în implementarea spiritului Go All In pentru clienți și angajați. Împreună, noii CEO au investit peste 40 de ani în cadrul Golin în poziţii de senior management în Chicago, Dallas, Hong Kong, Londra şi New York. Pe parcursul activităţii lor, agenţia şi-a dublat numărul de angajaţi şi a fost numită agenţia anului de peste 12 ori.
Despre rețeaua globală Golin
Golin este o rețea integrată de PR, digital și content. Cu 50 de birouri în întreaga lume și 60 de ani de experiență, Golin își propune să genereze schimbare prin proiecte relevante și curajoase, care impresionează și care atrag acțiune. Go All In este spiritul agenției, reflectând angajamentul său de a alege curajul în locul mediocrității. Începând din 2014, Golin a fost desemnată Agenția Internațională a Anului – PRWeek Global, Agenția Anului – PRmoment, Cea mai bună agenție pentru care să lucrezi în Regatul Unit – PRWeek, Consultantul Anului în Regatul Unit și Cel mai bun loc în care să lucrezi – The Holmes Report. În cadrul modelului revoluționar g4, comunități de specialiști aduc relevanță pin utilizarea unor instrumente proprii pentru planificarea și execuția campaniilor puternice. Golin este membră a Interpublic Group (IPG). Pentru mai multe informații, vizitați golin.com.
Despre Golin România
Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: PR Agency of the Year în cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in Romania în topul BizPR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români. În 2015, echipa a reușit o nouă premieră, fiind prima agenție de PR care câștigă titlul de #1 PR Agency in Romania în doi ani consecutivi.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC.
Golin România este membră a grupului de companii din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Profero (digital), Initiative (media), BPN (media) şi Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.
Alte articole:
Recent Comments