Până în acest moment au fost publicate, în Monitorul oficial, 10 Ordine naționale conținând norme de aplicare a noului Cod Vamal (ICS, ECS, AEO, notificare de reexport etc.). De asemenea, alte 20 de proiecte sunt postate spre dezbatere publică pe site-ul customs.ro. Pe baza acestora, operatorii economici vor derula operațiunile vamale în noile condiții.
La aproape două luni după intrarea în vigoare, Deloitte România împreună cu reprezentanții Direcției Generale a Vămilor, a Biroului Vamal Constanţa Nord şi a Biroului Vamal Constanţa Sud vă invită să aflați principalele implicații ale Noului Cod Vamal al Uniunii Europene și a normelor de aplicare ale acestuia asupra operațiunilor vamale derulate în portul Constanța.
Sunteti invitati să vă alăturați discuțiilor pe 29 iulie 2016 la Constanța, în cadrul unui eveniment organizat de Deloitte România, cu sprijinul BusinessMark Event Management, “Impactul Noului Cod Vamal asupra Portului Constanța”.
Printre temele analizate în cadrul conferinței se vor afla:
- Ce aduce noul Cod Vamal pentru Portul Constanța?
- Intrarea și ieșirea mărfurilor din zona liberă/portul liber potrivit noului Cod Vamal
- Avantajele AEO în Portul Constanța
- Simplificări vamale pentru transportul maritim și fluvial
- Securizarea operaţiunilor vamale în relaţia cu autorităţile vamale (Informaţii Obligatorii)
Specialiștii care vor dezbate aceste problematici sunt:
- CLAUDIU ARDELEANU– Director General, Direcția Generală a Vămilor
- FLORENTINA IOANEI– Șef Birou Vamal Constanța
- CONSTANTINA FIRĂNESCU– Șef Birou Vamal Constanța Sud Agigea
- MIHAI PETRE– Senior Manager servicii fiscale, Deloitte România
- DANIELA NEAGOE– Senior Consultant servicii fiscale, Deloitte România
“Impactul Noului Cod Vamal asupra Portului Constanta” va avea loc in data de 29 IULIE 2016, la Hotel Del Mar Mamaia, Constanţa.
Evenimentul este organizat de Deloitte Romania organizat cu sprijinul BusinessMark Event Management.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.
Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.
Alte articole pe aceeasi tema:
http://www.drinkfood.ro/2015/10/01/marketing-in-direct-marketing-digital-sau-promotii-offline/
http://www.drinkfood.ro/2015/09/17/13-specialisti-de-top-la-cea-de-a-7-a-editie-marketing-in-direct/
Recent Comments