Alira.ro | Datini de vin Iubesc Vinul Romanesc
Samsung Galaxy S9 și S9+ vor fi lansate anul acesta la Mobile World Congress din Barcelona, în luna februarie și vor putea fi cumparate de la 16 martie, au declarat diferite surse oficiale. Pretul, totusi, nu este inca stabilit in mod clar, desi cel mai probabil Galaxy S9 va fi in jur ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Datorita scumpirii anumitor produse, ca oua, carne si produse lactate, Consiliul Concurenței a fost sesizat de MADR. De asemenea, semnificativ este si faptul ca analizele Ministerului Agriculturii nu au dus la concluzia unor cresteri importante de prețuri, instituția neavand nicio modalitate la indemana (sau imputernicire de lege) care sa-i permita ...
Read More
AVINCIS
Tuborg anunță lansarea ediției limitate Tuborg Christmas Brew, berea specială de Crăciun care dă tonul sărbătorilor de iarnă ale românilor încă din anul 2000. Devenită un simbol al Crăciunului, Tuborg Christmas Brew este singura bere specială de sărbători din România și va fi disponibilă pe piață și în 2017, timp ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Marketing in Direct: ”Marketing digital sau promoții offline?”

 

 

Joi, 24 septembrie, la Stejarii Country Club, a avut loc cea de-a 7-a editie a conferintei Marketing in Direct. Alaturi de specialistii de top din industrie si cei 200 de participanti s-a cautat raspunsul la intrebarea ”Marketing digital sau promoții offline?

Pentru ca de acum incolo alegerile in dezvoltarea si extinderea unui business sa fie cele corecte, s-au prezentat si discutat notiuni si practici noi, s-au schimbat idei, inovatie si multa creativitate. Speakerii au discutat si au dezbatut un subiect care ne framanta in industria de business: care sunt instrumentele pe care le folosim pentru a ajunge cat mai repede si eficient la inima consumatorului.

12027717_909047572527612_3197991856077391987_n

Chris Arnold – Fondatorul agentiei de publicitate si marketing Creative Orchestra, ne-a lamurit ce, cum si cat trebuie sa ii oferim consumatorului, in timp ce Alexandru Israil – Guerrilla Marketing Certified Professional, ne-a deslusit secretele marketingului de guerrilla. Despre comunicarea eficienta ne-a vorbit Laura Dragomir – Expert in comunicare si cofondator Brainguys, iar Mugur Patrascu – Owner iLeo, a definit cum nu se putea mai bine loialitatea dintre brand si consumator. Marius Buiculescu – Managing Director Atip Design, a pledat fara doar si poate in favoarea promotiilor offline, in timp ce Constantin Ferseta – General Manager Kuantero, a completat cu „10 invataminte faine din online”. Alaturi de noi s-au aflat si Alin Angheluta – Lect.univ.dr., Departamentul de Marketing Academia de Studii Economice Bucuresti, care a abordat subiectul dezbatut din perspectiva teoretica, si Radu Cauc – Partners & Affiliates National Manager at Sodexo Pass Romania.

Raluca Dinu – Media&Advocacy Officer UNICEF ne-a impartasit ca schimbarile sustenabile nu au neaparat nevoie de bugete impresionante, iar Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group, ne-a aratat ca ”uneori e bine sa ne jucam cu seriozitatea lumii care ne inconjoara. Cine stie?! Poate intelegem mai mult.”. Am incheiat editia de anul acesta cu Mihai Nasaudean – General Manager Good Afternoon, care ne-a sumarizat rezultatele anilor anteriori din industria de marketing si ne-a dezvaluit secretele conceperii unui plan de marketing care sa dea rezultate.

kl;k

 

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN