Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

Din 1995 până în 2018 nu a funcționat, în 2018 cladirea de tip conac a fost reconstruită, iar beciul și hala de producție au fost reconsolidate. Ideea de bază a proiectului Crama de Piatră a fost să facă vinuri în cantități mici dar corecte, fără a grabi procesele naturale de fermentație, ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
Despre plajele insulei Ammouliani   Vei întâlni multe plaje pe această insulă, unele organizate, altele mai sălbatice în locuri izolate, însă un lucru îl vor avea în comun toate: apa limpede, puțin adâncă și nuanțele ei ce pornesc de la albastru intens și până la verde smarald. Este un loc ...
Read More

Kaufland introduces a new concept ‘Happy Hour’ discounts

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Kaufland Slovacia testeaza un nou concept numit happy-hour discount, iar Kaufland Polonia incearca pentru prima data un private label pentru copii.  The article is available in english down below this lign.

Kaufland Slovakia is trying out a new discount scheme that takes place between 17:00 and 21:00 and Monday to Wednesday. The scheme offers shoppers 10% discount on their whole shopping, without tobacco products.

The happy-hour scheme has 2 new concepts that are benefiting the retailer. First of all, it will help drive traffic to Kaufland stores in the evenings. Second of all, it will cut food waste by selling perishable items at a reduced price. Thou, know one told us about the period for which this concept of Kaufland Slovakia will be avalaible. Spokesperson for the retailer, Lucia Langová, promised their clients that will “keep analysing and assessing this action”.

On the other side of the story, Kaufland Poland invented a new baby clothing private label, Kuniboo, to its stores. The range was made for children up to 4-years-old. Kuniboo clothing will be packaged in paper and cardboard boxes, avoiding single-use plastics. This move is a part of Kaufland’s strategy to expand its private label range. Earlier in 2018, Kaufland introduced a personal care private label, Bevola.(www.igd.com)

By: Andy Young

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation