Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

ammouliani, grecia eterna, grecia fascinanta
Grecia eternă, Grecia fascinantă: UN PRELUDIU LA MUNTELE ATHOS Trebuie să legi, ÎNTOTDEAUNA, călătoriile tale de un reper, pentru ca lumea să le înțeleagă. Iar Ammouliani se relaționează, inevitabil, la Muntele Athos, ca la o autoritate (zeitate) tutelară. Asemeni oricărui muritor ortodox, am visat să pot intra, măcar nițeluș de puțintel, ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
Mai mult de 71% din fructele şi 43% din legumele non-bio consumate în Franţa au in compusii lor ramasite de pesticide, in acest sens, s-a aratat ca cireşele şi ţelina sunt printre cele mai infectate. Datele au fost intocmite in urma unor observatii realizate în intervalul 2012-2017 şi a fost ...
Read More
AVINCIS
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
ammouliani, grecia eterna, grecia fascinanta
Grecia eternă, Grecia fascinantă: UN PRELUDIU LA MUNTELE ATHOS Trebuie să legi, ÎNTOTDEAUNA, călătoriile tale de un reper, pentru ca lumea să le înțeleagă. Iar Ammouliani se relaționează, inevitabil, la Muntele Athos, ca la o autoritate (zeitate) tutelară. Asemeni oricărui muritor ortodox, am visat să pot intra, măcar nițeluș de puțintel, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Kaufland introduces a new concept ‘Happy Hour’ discounts

Kaufland Slovacia testeaza un nou concept numit happy-hour discount, iar Kaufland Polonia incearca pentru prima data un private label pentru copii.  The article is available in english down below this lign.

Kaufland Slovakia is trying out a new discount scheme that takes place between 17:00 and 21:00 and Monday to Wednesday. The scheme offers shoppers 10% discount on their whole shopping, without tobacco products.

The happy-hour scheme has 2 new concepts that are benefiting the retailer. First of all, it will help drive traffic to Kaufland stores in the evenings. Second of all, it will cut food waste by selling perishable items at a reduced price. Thou, know one told us about the period for which this concept of Kaufland Slovakia will be avalaible. Spokesperson for the retailer, Lucia Langová, promised their clients that will “keep analysing and assessing this action”.

On the other side of the story, Kaufland Poland invented a new baby clothing private label, Kuniboo, to its stores. The range was made for children up to 4-years-old. Kuniboo clothing will be packaged in paper and cardboard boxes, avoiding single-use plastics. This move is a part of Kaufland’s strategy to expand its private label range. Earlier in 2018, Kaufland introduced a personal care private label, Bevola.(www.igd.com)

By: Andy Young

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation