Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

pseudokinegetikos, trofee de vânătoare
TROFEE DE VÂNĂTOARE  Vânătoarea reprezintă una dintre ocupațiile de bază, cel puțin pentru români, dacă nu pentru toți europenii. O ocupațiune preponderent masculină, desfășurată predilect prin păduri. Și cum proverbul din strămoși răspicat ne zice că, totuși, codrul e frate cu românul... Nu mai vorbim că este o îndeletnicire inițiatică, ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
pseudokinegetikos, trofee de vânătoare
TROFEE DE VÂNĂTOARE  Vânătoarea reprezintă una dintre ocupațiile de bază, cel puțin pentru români, dacă nu pentru toți europenii. O ocupațiune preponderent masculină, desfășurată predilect prin păduri. Și cum proverbul din strămoși răspicat ne zice că, totuși, codrul e frate cu românul... Nu mai vorbim că este o îndeletnicire inițiatică, ...
Read More

CONSUMUL DE DISTILATE

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Datele despre consumul de distilate în România nu se găsesc pe toate drumurile. Iată de ce, după ce în numerele anterioare, am recurs la datele disponibile pe VRĂJITORUL.EU, date remise publicității de către societatea de avocați URBAN ȘI ASOCIAȚII, în acest rând, apelăm la cifrele provenind de la un vechi partener al nostru (și colaborator), am numit: INS/Institutul Național de Statistică al României, folosind date de la guvernul în exercițiu.

Ele au cu atât mai multă credibilitate cu cât sunt date oficiale.

În 2015/2016, deci cu doi an în urmă (datele de anul trecut vor fi date publicității mai târziu), au fost vehiculate următoarele cifre privind consumul de distilate.

Consumul de băuturi alcoolice distilate (băuturi spirtoase) este în curs de apreciere: putem stabili asta ca o concluzie/un corolar. 

ÎN CREȘTERE, CIFRELE ANUALE

Resursele de băuturi alcoolice distilate au fost mai mari faţă de anul precedent, cu 57,1 mii hl alcool 100%. Producţia de băuturi alcoolice distilate a fost constituită, în cea mai mare parte din lichioruri, alcool etilic de fermentaţie alimentar şi alte băuturi alcoolice distilate (Grafic 4). 72,9 11,4 15,7 74,6 10,8 14,6 0.0 10.0 20.0 30.0 40.0 50.0 60.0 70.0 80.0 90.0 100.0 % 2014 2015 Grafic 4. Structura producţiei de băuturi alcoolice distilate în anul 2015, comparativ cu anul 2014 Rachiuri naturale şi coniac Whisky, gin, rom, vodcă Lichioruri şi alte băuturi alcoolice distilate Resursele totale de băuturi alcoolice distilate din grupa “Lichioruri, alcool etilic de fermentaţie alimentar şi alte băuturi alcoolice distilate” au fost mai mari cu 34,0 mii hl alcool 100%, comparativ cu anul precedent. Disponibilul pentru consumul uman a reprezentat 54,3% din resursele totale.

(Sursă : Date oficiale publicate – cum am amintit – de către INS, Institutul Național de Statistică).

Am pornit de la datele oficiale publicate de INS și pentru alte două motive. În primul rând, pentru că ele pot fi, cu greu, contestate. În al doilea rând, pentru că ele reprezintă un punct de vedere asumat de statul român. Nu în ultimul rând, pentru că ele fac parte din graficele guvernamentale/date publicității.

Grafic 4. Structura producţiei de băuturi alcoolice distilate în anul 2015, comparativ cu anul 2014 Rachiuri naturale şi coniac, whisky, gin, rom, vodcă, lichioruri – şi alte băuturi alcoolice distilate.

Pe viitor, este de așteptat ca să se continue și 2017 trendul crescător al cifrelor, la fel ca și în anii precedenți.

Echipa de ANALIZE RABBIT MEDIA

Whisky MADE IN JAPAN

Producătorii japonezi se plâng, în gura mare, că au prea mult de lucru. Pe șleau, nu pot face față cererii. „Nu mai putem face față cererii”, au susținut, la Whisky Lounge reprezentanții firmei de distribuție Morrison. Chiar dacă sună cam sonor/a reclamă, trendul de consum al whisky-urilor japoneze îndreptățește, oarecum, exclamația.. Compania este deținută de un producător japonez numit Suntory. Mărcile cele  mai cunoscute sunt Hakushu(foto) și Yamazaki .

Unde mai pui, acum, că a început să scoată capul și whisky-ul indian. Am văzut câteva mărci respectabile, cun un design (pe albastru, al etichetei) foarte personal. Unul dintre specialiștii care lucrează  cu/ pentru japonezi, prezent la eveniment, Mike Keillerchief executive, a făcut unele declarații:

„Compania continuă să-și concentreze atenția asupra dezvoltării propriilor branduri, iar investițiile din ultimii ani, făcute la Bowmoreși Auchentoshan, încep să-și arate roadele. A existat o creștere clară a performanței brandurilor din 2009 încoace, în ciuda condițiilor economice dificile”.

Anul trecut, Suntory a semnat un contract prin care a preluat producția și îmbutelierea unei mărci care a atins o reală notorietate mondială: Drambuie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation