Centrul comercial Liberty Center a înregistrat în 2017 o creștere a traficului cu 12% comparativ cu anul anterior și a ajuns la 4 milioane de vizitatori pe an. Vânzările chiriașilor au crescut cu 16% în 2017 față de anul 2016, mall-ul atingând un grad de ocupare de 78% față de 52% la finele anului 2016. Printre cei mai noi chiriași se numără Carpeta, Casa Covenienza, R&R Boutique, Format Lady și Colin’s.
„Rezultatele obținute în anul 2017 ne demonstrează că strategia de repoziționare și creștere pe care am început să o implementăm la finalul anului 2016, când JLL a preluat administrarea Liberty Center, este sustenabilă și ne va ajuta să ne menținem dinamica pozitivă de dezvoltare și pentru următoarea perioadă. Planurile de eficientizare s-au bazat pe o regândire a mixului de chiriași și pe extinderea zonei de entertainment, astfel încât să oferim clienților noștri gama de produse și servicii de care au nevoie din partea unui centru comercial de proximitate.
Suntem încrezători că ritmul de creștere se va menține în continuare, ceea ce ne oferă posibilitatea să investim în extinderea unor zone, cât și în lucrări de reamenajare și îmbunătățire”, a declarat Corina Stamate, Center Manager, JLL România.
Pentru anul 2018, Liberty Center mizează pe o continuare a creșterii gradului de ocupare și a numărului de vizitatori, generate și de începerea unui proiect de reamenajare, ce va începe în a doua parte a anului și va viza parterul centrului comercial, zona de parcare, dar și zona de restaurante și entertainment de la etajul 2. Lucrările de recondiționare se vor finaliza la începutul anului 2019 și nu vor afecta activitatea comercială zilnică desfășurată în interiorul mall-ului. Lucrările vor include recondiționarea parcării și a intrărilor în centrul comercial, împrospătarea fațadelor și a suprafețelor comune, cât și reamenajarea zonei de food și entertainment.
Pe lângă aceste investiții, Liberty Center va continua să ofere vizitatorilor săi un program diversificat de activități pentru petrecerea timpului liber. După succesul de care s-au bucurat anul trecut atelierele și spectacolele pentru copii și familii, centrul comercial investește și anul acesta în dezvoltarea zonei de entertainment (patinoar, bowling și biliard), în timp ce Happy Cinema va continua să ofere proiecții speciale, cum ar fi stagiunile Royal Opera House și Royal Shakespeare Company, maratonul de concerte Rock Classics, tururi virtuale ale unor muzee renumite sau programul Baby Cinema.
Recent Comments