Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

le manoir, vinuri franțuzești, arta gastronomiei
București, 14 mai 2025 Joi, 15 mai, Le Manoir propune publicului o dublă incursiune în universul vinurilor de prestigiu prin două evenimente speciale găzduite la Le Bistrot Français, în cadrul Club Epicurian – conceptul de club privat dedicat experiențelor gastronomice memorabile. De la un prânz cu aer provensal, în compania ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
vacanțe, ammouliani, insula măgarilor
EUROSEJUR/GRECIA/Ammouliani: SUNRISE VILLAS  La noutățile sezonului, trecem aceste vile!  Noutățile sezonului! SUNRISE VILLAS! Ele sunt niște vile de pe înălțimi, scăldate în soare de pe promontoriu. Din insula grecească Ammouliani. Le vizitaserăm cu ani în urmă, dar PE ATUNCI atunci erau în construcție! La această oră, ele sunt zâmbitoare, pe ...
Read More

Planul de restructurare Carrefour

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Alexandre Bompard, CEO-ul grupului francez Carrefour, a inceput sa vorbeasca de curand despre ce presupune planul de restructurare a firmei pentru perioada imediat urmatoare, de 5 ani, denumit „Carrefour 2022”. Printre noii piloni pe care se va dezvolta companie se numara: eficientizarea operațiunilor de la sediul central, cresterea veniturilor realizate din zona de online și formarea de noi legaturi în Europa și Asia.

”Am planuri mari pentru Carrefour: să devină liderul mondial în retailul alimentar oferindu-le clienților noștri zi de zi și în fiecare locație produse de calitate și la un preț rezonabil. Pentru a atinge acest obiectiv, trebuie să ne reconstruim modelul de business, să simplificăm organizația și să încheiem noi parteneriate, să investim în formatele de magazine, să ameliorăm eficiența operațională, să construim un model omnichannel performant, și nu în ultimul rând, să dezvoltăm portofoliul de produse proaspete și bio, în principal sub brandul Carrefour.”

Prima parte a planului este simplificarea organizației prin reducerea complexității a numeroase sedii centrale ale companiei instalate din toata lumea. De pilda, sediul Carrefour din Boulogne, Franța, va fi închis, iar ideea de a ridica un nou sediu (enorm de altfel) in Essonne va fi de domeniul trecutului. Pe de alta parte, in acelasi context, compania a decis sa renunte la 2.400 de angajați pe piața din Franța, adica cam 1 sfert din numarul total al angajatilor din Franta. Ar fi vorba, insa, doar de cei care se ofera voluntari in acest caz.

Schimbarea scopului firmei, respectiv acela de crestere a productivitatii și competitivitatii. Urmatorul plan de restructurare are in vedere economisirea a 2 miliarde de euro până în 2020. Modalitatea de indeplinire este scaderea sortimentației cu mai mult de 10%, precum și prin negocieri, folosindu-se de influenta pe care o au în 30 de țări de pe tot globul.

In acelasi timp, retailerul are si dorinta de a-si raționaliza achizițiile non-piață prin gestionarea cat mai atenta a cheltuielilor și specificațiilor, precum și o renegociere in trepte a contractelor mai vechi de către echipe specializate la nivel de grup.

Crearea unui univers omnichannel de referință este un alt obiectiv, motiv pentru care, francezii au decis sa-si redirectioneze investițiile catre eficientizarea și atractivitatea canalului de hypermarketuri pe piața locala. In acest sens, Carrefour va adapta suprafețele de vânzare dupa potențialul fiecarei zone. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation