Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Corteva Agriscience, Dadelos Agrosolutions, Comercializarea Globala, Biostimulatorilor
Într-un an dificil, cu secetă pedologică severă, producțiile de floarea-soarelui la nivel național nu au fost cele scontate de fermieri la începutul campaniei de semănat. Cu toate acestea, compania Corteva Agriscience, prin hibrizii Pioneer®, a contribuit la ridicarea productivității pe hectar și a lansat campania Fermieri campioni la floarea-soarelui. Acest ...
Citește mai mult
Noutati-CARTI Festivalul Vin La Munte din Brasov - Cele mai bune vinuri din Romania.
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
la sud de europa, malta, insula de miere
Malta: INSULA DE MIERE Malta. O INSULĂ DE MIERE. Ia, hai, faceți un efort și imaginați-vă: CUM ar arăta o INSULĂ DE MIERE? Nu. Nu (ca) un BORCAN. Nu o chesea. Ci un ARHIPELAG. Malta. Cinci insule. Sau, măcar, o insulă. Meliferăm Că de aia se și cheamă MELITHA. O ...
Read More

A cincea editie Media Recap

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Raluca Duta si Alex Ciuca

Golin și bloggerul Alex Ciucă – Hoinaru.ro  lansează a cincea ediție Media Recap

 

 

Golin anunță lansarea ediției de anul acesta a Media Recap – singura analiză din România care prezintă trendurile din social media pentru 2016, precum și cele mai relevante campanii și evenimente din social media din 2015. Raportul este realizat în cadrul unui parteneriat între The Bridge™, hubul de expertiză digitală Golin, și bloggerul Alex Ciucă (hoinaru.ro).

„Cu Media Recap ne propunem să identificăm trenduri, canale și tehnologii digitale care vor influența semnificativ activările de social media în 2016. Setăm astfel contextul pentru campaniile din acest an, mai ales că activitatea din social media a devenit și mai relevantă, cu 8 milioane de români care utilizează cel puțin o platformă socială.”, spune Raluca Duță, Chief of The Bridge™, Golin.

2015 a fost marcat de strânsa legătură dintre storytelling vizual și storytelling emoțional, iar brandurile au trecut de la auzul selectiv la cel activ, pentru că tot mai mulți utilizatori au o conexiune mobilă continuă. Acesta este lozul câștigător pentru advertiserii care au vrut să genereze conversație în interacțiunea cu comunitățile, pentru a face din ascultare un motor de descoperire de insighturi pentru brand.

Pentru 2016, macro-trendurile cu adevărat relevante sunt nevoia consumatorilor de a vedea utilitatea în interacțiunile cu tehnologia, focusul pe trăirile oneste în comunicarea brandurilor pentru a declanșa emoții autentice.  Un trend important din 2015 care se va menține și în 2016 este conținutul video integrat, mai ales că în 2015 Facebook aproape că și-a dublat view-urile zilnice pe video-uri la 8 miliarde, depășind YouTube. De asemenea, Twitter a lansat video-urile native, iar Snapchat raportează zilnic 6 miliarde de vizionări ale video-urilor pe platformă (și acest număr va continua să crească, având în vedere că Snapchat nu a vrut să se afilieze la Facebook).

Mai multe informații despre trendurile din 2016 și social media în România în 2015 pot fi găsite în e-book-ul Media Recap, disponibil aici.

 

Despre Golin România

Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: PR Agency of the Year în cadrul galei Romanian PR Award 2014,  #1 PR Agency in Romania în topul BizPR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români.  În 2015, echipa a reușit o nouă premieră, fiind prima agenție de PR care câștigă titlul de #1 PR Agency in Romania în doi ani consecutivi.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC.

Golin Romania este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SeniorHyper, MobileWorks şi Medic One şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation