Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

corteva agriscience, corteva
Anul 2020 a fost un an problematic pentru multe zone din țară și mulți fermieri au avut de suferit din pricina vremii capricioase și nu au reușit să obțină la cultura porumbului producții la fel de ridicate ca în anii trecuți. Nu este și cazul agricultorilor din județul Suceava, care ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
turism-grecia, ammouliani-muntele athos, sunrise hotel
AMMOULIANI 2021: O PRIVIRE DE ANSAMBLU Pentru că anul 2020 nu a fost cel mai fericit an cu putință, cauzele sunt știute/în primul rând, așa-numita criză sanitară, ne pregătim, cu entuziasm/și toate forțele, pentru anul viitor. Am putea, credem să ne luăm revanșa în 2021. O REVANȘĂ care nu numai să ...
Read More
Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Un nou Digital Creative Strategist al Profero Romania

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Adela Preda este noul Digital Creative Strategist al Profero România

 

Adela Preda se alătură echipei Profero în poziția de Digital Creative Strategist. Adela își propune să construiască, împreună cu echipa condusă de Ana-Maria Ghiurcă, Client Service Director Profero, o nouă strategie digitală de business, atât pentru agenție, cât și pentru clienții din portofoliu.

„Dar tu ce faci, până la urmă?” este întrebarea pe care un strateg o aude cel mai des și putem recunoaște că sunt puțini cei care știu concret cu ce se ocupă o persoană cu o astfel de poziție într-o agenție digitală din România. Adela povestește mai multe despre ce va însemna noua ei funcție în interiorul Profero:

Mie îmi place să cred că sunt un mic antropolog digital. Adică acel pion cerebral din agenție care trebuie să își folosească experiența, cunoștințele și logica pentru a înțelege și alinia obiectivele de business ale clienților, viziunea noastră și ceea ce va livra departamentul de creație, astfel încât rezultatul să fie cel mai bun pentru consumatorul final. Trăim într-una dintre cele mai ‚variate’ perioade, cu un progres tehnologic fulminant, schimbări de comportament și noi obiceiuri încorporate în viața cotidiană. Suntem invadați de prea multă informație, iar aici intervenim noi, strategii, care ne consumăm energia pentru a da publicității un curs ideal, construind-o smart, eficient și contextualizat. Pe mine mă interesează ca fiecare produs/ informație să ajungă în forma potrivită, pe canalul potrivit, la individul potrivit.”

Adela a ales Profero pentru că aici a regăsit curajul de a sparge convenționalul, având în minte același gând, anume că tehnologia are puterea de a face imaginația palpabilă. Ea se va concentra pe optimizarea campaniilor, găsirea soluțiilor tehnice inovatoare și out of the box, care să transforme orice tactică de comunicare în ceva sustenabil și autentic. Astfel, se întrerupe cercul campaniilor tipice și repetitive de care ne lovim atât de des.

„Adela este pregătită să aplice filosofia noastră de business – Lowe Profero Way: Find, Inspire, Connect – care combină media, strategia de comunicare și creativitatea, o abordare holistică ce livrează rezultate clienților noștri. A găsit în Profero o echipă care deja a înțeles că prima interacțiune a consumatorului cu produsul, indiferent de categorie, este una digitală. Marketingul digital a trecut la următorul nivel, cel în care produsul și experiența din jurul lui sunt elementele principale care aduc la viață viziunea noastră și strategia clienților. Profero va executa această schimbare atât în viețile consumatorilor, cât și în business-urile clienților noștri”, declară Ana-Maria Ghiurcă, Client Service Director, Profero România.

Adela Preda este unul dintre acei oameni molipsitori care îți povestesc cu entuziasm despre valoarea pozitivă a publicității. Ea are o bogată experiență în domeniul comunicării în mai multe agenții digitale mari din piață, iar în tot acest timp a dezvoltat proiecte diferite, ce au  ajutat-o să-și construiască o viziune amplă asupra multiplelor tipologii de target și mecanici de comunicare.

„Deci, până la urmă, tu cu ce te ocupi?” 😀

„Rolul meu este să gândesc diferit orice provocare pe care o aducem în agenție, să o trec prin filtrul valorilor noastre, să o analizez strategic, să îi înțeleg nișa, ca mai apoi să îi găsesc acel twist care să o transforme în cea mai bună soluție creativă pentru clientul nostru. Asta înseamnă să mă asigur de coerența dintre ceea ce au brandurile de oferit, ceea ce își dorește consumatorul să primească și modul în care brandul și consumatorul se întâlnesc. Iar când spun modul, văd așa, un fel de Cupidon publicitar pregătit tot timpul să-și trimită săgețile acolo unde e cea mai mare probabilistică de ‚amorezare’ potrivită”, susține Adela Preda, Digital Creative Strategist Profero România.

Despre Profero București

Profero București, afiliată la rețeaua internațională MullenLowe Profero, este una dintre cele mai mari agenții de digital advertising din România, cu o echipă de 42 de specialiști și o expertiză de peste 8 ani în piață, atât cu branduri locale, cât și internaționale.

Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață, Lowe România, din care mai fac parte Initiative, MullenLowe, Golin,  Medic One și BPN.

Adela Preda, Digital Creative Strategist Profero

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation