Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

corteva agriscience, corteva
Andreas Huber, Integrated Field Sciences Leader EMEA al Corteva, a evidențiat efectele pozitive ale agriculturii de precizie în beneficiul fermierilor, în cadrul webinar-ului BERD Agricultura de precizie contribuie atât la îmbunătățirea profitabilității fermelor, cât și a sustenabilității agriculturii, a declarat Andreas Huber, Integrated Field Sciences Leader EMEA al Corteva Agriscience, ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta, concentrare de atractii turistice, oaza de liniste
Malta, oază de liniște Ar putea fi printre primele țări care să iasă din pandemie Anul 2020 a fost un an zbuciumat, cu nehotărâri, insecuritate personală - și dictatură sanitară. Distanțarea socială, care a făcut rău tuturor statelor, s-a resimțit mai puțin aici, fiind vorba de un arhipelag de cinci ...
Read More
Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Scandia Food – brandul Bucegi

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Scandia Food a ales Lowe&Partners pentru comunicarea brandului Bucegi

 

Lowe&Partners a câștigat licitația pentru comunicarea brandului Bucegi, organizată de Scandia Food la începutul anului. Agenția va oferi servicii integrate de consultanță strategică, ATL și BTL, rezultatul fiind un produs creativ declinabil în toate sferele de comunicare.

„Ne-am dorit un partener care să înțeleagă foarte bine consumatorii cărora ne adresăm. Agenția Lowe&Partners s-a evidențiat detașat. Ne-au convins prin insight-urile puternice, transpuse într-un concept creativ memorabil, foarte relevant pentru consumatorii noștri si prin energia contagioasă a echipei”, spune Alexandra Bucur, Marketing Director, Scandia Food.

În contextul unei piețe aglomerate si competitive, cum este cea a pateurilor, provocarea principală a fost crearea unei strategii de comunicare care să diferențieze brand-ul Bucegi, prin găsirea acelor elemente specifice care oferă autenticitate produsului și creează o amprentă emoțională  în rândul consumatorilor.

„Câştigarea acestui cont ne oferă mai mult decât satisfacţia unui pitch din care am ieşit învingători. E o reală provocare să comunici pentru un brand cu o asemenea tradiție în România, în special într-o piață cu jucători foarte vocali. Tocmai această provocare ne-a alimentat, din punct de vedere creativ, și ne-a ajutat să ajungem la o rută în care avem foarte mare încredere. Stay tuned!” , a declarat Alina Bălan  , Client Service Director, Lowe&Partners.

Platforma pentru brandul Bucegi va debuta în luna mai şi va include activări pe toate canalele, astfel încât mesajul brandu-ului să fie transmis unitar și în mod relevant către toate categoriile de public.

Echipa Scandia Food este formată din Alexandra Bucur (Director de Marketing) și Ana Burloiu (Brand Manager).

Echipa Lowe&Partners care va lucra pentru brandul Bucegi este formată din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer grupul Lowe), Manuela Gogu (Creative Director), Victor Oprișan (Senior Art Director), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Alina Bălan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director), Adriana Tudoran (Account Manager) și Ilinca Nanoveanu (A/V Specialist).

image001

Despre Lowe&Partners România

Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra și birouri în peste 90 de țări și peste 9.000 de angajați în reprezentanţele sale din întreaga lume.

În România de 22 de ani, Lowe creează pentru clienți precum Bancpost, Crucea Roșie Română, DeSilva, Gothaer, Johnson & Johnson, Skanska, Terapia Ranbaxy, Tymbark, Unilever (Domestos, Cif, Coccolino, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat, Knorr), Veka, Zizin.

Lowe&Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, BPN, Golin, SENIORHYPER, Mobile Works și Medic One.

Agentia este premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer și, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint, ADCro*

 

Alina Balan - Client Service Director, Lowe&Partners (1)  Alina Balan – Client Service Director, Lowe&Partners

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation