Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

hans zimmer’s, music in bucharest
Două concerte impresionante, pe data de 9 noiembrie la Ateneul Român, alături de cei mai experimentaţi tineri muzicieni reuniţi din întreaga lume! Bucureşti, 27 martie, 2024 - Universul muzical al celor mai emblematice partituri semnate de celebrul compozitor de muzică de film, HANS ZIMMER, va străluci la Ateneul Român pe data de ...
Citește mai mult
Noutati-CARTI Festivalul Vin La Munte din Brasov - Cele mai bune vinuri din Romania.
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
vacanțe, ammouliani, insula măgarilor
AMMOULIANI, DOI-ZERO. INSULA MĂGARILOR INSULA MĂGARILOR Când am ajuns acolo, ne-am relaxat. Trai, neneacă... Pe vătrai. Am poposit pe o insuliță mică, pustie. Unde poți să uiți totul. Uiți și de ce te-ai născut... Dar, oare, ne-am născut? Sunt în dubii... Mai întâi, însă, de a ajunge în Drenia, a ...
Read More

Oare ghiciți care este cel mai bun mod de promovare a companiilor?

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

 In urma unui studiu al iSense Solutions s-a aratat ca mai mult de 60% dintre companiile din România folosesc ca principal canal de promovare internetul. În același timp, 34% preferă pliantele/broșurile, tot 34% participă la târguri/conferințe și doar 22% se promovează cu ajutorul smartphone-ului, deși acesta este considerat cel mai eficient canal de promovare de către companiile care îl utilizează.

Studiul a inclus patroni/antreprenori, directori de companie sau manageri generali de la patru categorii de companii din diverse sectoare de activitate din România:

Mobil si ceas performante Sursa foto: ro.pinterest.com

Mobil si ceas performante Sursa foto: ro.pinterest.com

cu până în 5 angajați, cu 6-50 de angajați, cu 51-250 de angajați și cu peste 250 de angajați.

„Pe măsură ce cresc numărul de angajați și bugetele ce pot fi alocate, se diversifică și mixul de marketing folosit de companie, iar importanța canalelor tradiționale în promovarea serviciilor sau produselor acesteia crește”, spune Traian Năstase, Managing Partner, iSense Solutions.

Astfel, dacă internetul s-a remarcat drept principal canal de promovare pentru toate categoriile (62% dintre companii), cele cu 6-50 de angajați preferă să se promoveze și prin pliante/broșuri (41%) și outdoor (28%), în timp ce companiile cu peste 250 de angajați se orientează mai mult și către TV (61%).

În ceea ce privește eficiența canalelor de promovare, smartphone-ul conduce acest top, fiind considerat cel mai eficient de către 62% dintre companiile care îl utilizează pentru promovare. Urmează internetul (55%) și media tradițională – outdoor (44%), radio (40%) și TV (34%).

De asemenea, cele mai folosite modalități de promovare online sunt site-ul companiei (utilizat de 67% dintre companii), reclamele pe Facebook (54%), paginile din social media (46%), email marketing-ul (37%), site-urile de anunțuri (30%) și reclamele pe Google (24%), în timp ce cele mai eficiente sunt considerate paginile de social media (53%), reclamele pe Google (49%) și optimizarea pentru motoarele de căutare (47%).

Studiul analizează și metodele de vânzare directă utilizate de companii, fiind preferate cele care presupun interacțiunea umană (consultanții și agenții de vânzări), precum și site-urile de anunțuri (pentru companiile cu până în 5 angajați).

„Într-o piaţă extrem de competitivă, dincolo de canalele prin intermediul cărora aleg să se promoveze, companiile trebuie să acorde o atenţie sporită mesajelor pe care le transmit consumatorului modern, întrucât acestea pot avea un impact semnificativ asupra deciziei de cumpărare”, adaugă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Studiul „Antreprenorul român, față în față cu consumatorul modern”, realizat special pentru Zilele Biz, este bazat pe o cercetare cantitativă ce a presupus culegerea online a datelor de la 267 de companii active. Rezultatele au un grad de eroare de +/-6%, la un nivel de încredere de 95%.

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări.

Alte articole pee aceeasi tema:

http://topbrands.com.ro/cum-s-a-terminat-black-friday-2016-pentru-marile-companii/

http://topbrands.com.ro/calatoria-consumatorului-de-la-descoperirea-la-achizitia-unui-produs-sau-serviciu/

http://topbrands.com.ro/stiri-din-marketing-si-it-afacerea-ta-este-pregatita-pentru-era-digitala/

http://www.drinkfood.ro/2016/09/20/intalniri-cu-touroperatorii-straini/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation