Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

Dealul Dorului, crama
Da, cu dor te lasă – și cu JIND. Cu DOR de EL – și cu JIND asameni. După o sticlă ar mai merge o sticlă. Iar după un pahar, ar merge un alt pahar. Un al doilea – sau un alt treilea. Te lasă și cu ALEAN. Privind, gânditor, ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
comori turistice, toscana, bucurești
Toamna la Crama Știrbey este un adevărat spectacol de culoare și liniște, unde peisajele de vis amintesc de Toscana și se îmbină cu tradiția viticolă românească. La doar câteva ore de București, în inima regiunii Drăgășani, Crama Știrbey vă așteaptă să descoperiți farmecul naturii în tonuri de arămiu, sub cerul ...
Read More

Moartea unui BRAND DE ȚARĂ: REGELE MIHAI AL ROMÂNIEI

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Moartea unui BRAND DE ȚARĂ: REGELE MIHAI AL ROMÂNIEI

 

Nu avem prea  multe la capitolul BRAND DE ȚARĂ. Și chiar dacă am avea…Dacă lucruri mici precum ar fi magiunul de Topoloveni, brânza de Ibănești și cârnații de Pleșcoi fac parte din brandul de țară, cum nu ar face parte ALBASTRUL DE VORONEȚ? Sau efigia lui Eminescu? Sau vioara lui Enescu? Sau sabia lui Ștefan cel Mare?

Așa fiind lucrurile, firește că personalitatea lui Mihai I aduce, în plus, ceva brandului de țară România, fie ea monarhie sau republică. Așa că, la început de decembrie 2017, moare ceva important din BRANDUL de țară al României, așa cum s-a definit el în ultimii 150 de ani. Succesiunea celor patru regi ai dinastiei a fost, pe ansamblu, pozitivă. O strică prestația aproape catastrofală a lui Carol al II-lea. (Totuși, iubitor de cultură…) Mihai I era parte integrantă a BRANDULUI de țară încă dinainte de fi brandul BRAND. Pentru simplul motiv că se chema al României.

Deși pare o simplă titulatură. Așa și Mihail Eminovici ar trebui să se cheme: MIHAIL DE ROMÂNIA. Răspuns:DA! Mai ales el. Și nu e singurul exemplu… Dar nu ajungi brand numai prin titulatură, adică nu numai simplu intitulat: al/de România. Pentru asta, trebuie să faci/să fi făcut ceva pentru România. Și Mihai I a făcut, ca și Mihai Eminescu. Numai de-ar fi să ne gândim la actul de la 23 august. Care este o trădare infamă față de guvernul și Mareșalul Ion Antonescu ( e drept!), dar este și o salvare in extremis, spectaculoasă dar dureroasă – a ființei statale a României, câtă mai era ea, după dezastrul monumental care a purtat un singur nume: Carol al II-lea. Mihai I a fost de o rectitudine impecabilă și în timpul exilului, impus și asumat, nu voit.

Singurul care a putut redresa țara, în cursul războiului al doilea mondial, da, a fost Mihai I. Reper neînduplecat în vremurile vitrege ale comunismului, Regele Mihai. Îi datorăm, deci, ceva, noi, națiunea română. De asta, acum, îi dăm și onorul cuvenit. Acestui brand național, fără de care nu se poate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation