Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Normal ca daca suntem pe site-ul de drinkfood.ro va asteptati sa va oferim numai alimente sanatoase, exemple de alimentatii sanatoase, asa ca astazi va prezentam una dintre ele, o varianta foarte buna la dulciuri, desert si zahar, deoarece nu contine calorii in mod exagerat, iar oriunde este mult nu-i bine! ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
horticultura 70 de ani, usam
USAM La Aniversară: La mijlocul lunii octombrie 2018, la  București, un oraș din România (nu știu dacă îl știți sau măcar ați auzit de el) :) , dar mirific, a prins viață/adică a avut loc, (pre)cum zic comunicatele de presă, sărbătorirea a 70 de ani de excelență în educație și cercetare ...
Read More
AVINCIS
Drojdia de bere este unul dintre cele mai bune revitalizante şi daca este consumata cum trebuie si des, atunci acesta chiar poate incetini procesul de îmbătrînire. Mare atentie! Drojdia nu se consuma altfel decat sub forma de extracte în care produsul este inactivat. Acest articol este numai informativ! Un continut ...
Read More
MALTA TRAVEL
ammouliani, grecia, peninsula halkidiki, sfântul munte athos
O  insulă din Grecia, mai precis din peninsula Halkidiki, dar aflată la intrarea în Sfântul Munte Athos, este cea mai nouă – și îndrăznesc să spun – cea mai surprizătoare intrare din outcoming. Ruși, sârbi, bulgari și români (re)constituie topul turiștilor care ajung la Ammouliani, dar – atenție – nu ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

Lidl regândește piața americană!

Nemtii care controleaza LIDL au pus la cale o noua strategie pentru piata americana, respectiv unul cu: locatii diverse, magazine mai mici și, cel mai sigur, cu un număr mai mic de unități in raport cu cel initial gandit.

Deci, vorbim aici despre o regandire a planului initial propus. Exista un motiv pentur asta, desigur, iar acela este ca discounterul nu s-a asteptat la o concurența atat de acerba pe piața din SUA. In Statele Unite ale Americii, in zona retail are loc o bataie mare pe preturi, iar achizitionarea lui Whole Foods de către Amazon a pus chiar “paie pe foc”, amplificand conflictul deja existent.

Acuma, haideti sa vorbim putin si despre planul care a fost gandit, initial, si anume: 100 de magazine pentru tot teritoriul SUA, pana acum Lidl avand 49 de unități existente. Hipermarketul a avut de suportat deja cheltuieli de 2 miliarde de euro privind elaborarea strategiei de expansiune în America. Cu toate acestea, subestimarea pietei de catre germani, a dus la o confruntare cu autoritățile locale și dezvoltatorii imobiliari, neasteptata, motiv pentru care un numar relativ mare de magazine ce urmau sa fie inaugurate, au fost reprogramate ori chiar anulate. 

Asa ajungem la refacerea strategiei de care vorbim, pentru piata americana. O prima consecinta este chiar regandirea suprafetelor oferite magazinelor, respectiv de la 2 mii de mp, la cat se gandisera initial germanii, la maximum 1.400 mp – acum. Totodata, a fost repusa problema zonelor in care sa fie amplasate magazinele, respectiv de la cele accesibile, la cele urbane pline de oameni.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN