Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Corteva Agriscience, Dadelos Agrosolutions, Comercializarea Globala, Biostimulatorilor
WILMINGTON, Del., mai 2021 – Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) (“Corteva” sau “Compania”) a publicat rezultatele financiare pentru trimestrul I, trimestru care s-a incheiat la 31 martie 2021. Principalele evoluții din trim 1 Lansarea continuă de produse noi care s-a desfașurat în condiții de piața favorabile a dus, la nivel global, ...
Citește mai mult
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
Malta, dupa pandemie
MALTA, DUPĂ PANDEMIE În prag de primăvară, acum se anunță un sezon estival mai bun ca vara-2020 – și nici Malta nu face excepție. Dimpotrivă. Malta se anunță ca una dintre destinațiile ideale pentru VARA 2021. Are, cu alte cuvinte, de toate/sau din toate câte puțin: este insulară, deci are ...
Read More
Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Lidl regândește piața americană!

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Nemtii care controleaza LIDL au pus la cale o noua strategie pentru piata americana, respectiv unul cu: locatii diverse, magazine mai mici și, cel mai sigur, cu un număr mai mic de unități in raport cu cel initial gandit.

Deci, vorbim aici despre o regandire a planului initial propus. Exista un motiv pentur asta, desigur, iar acela este ca discounterul nu s-a asteptat la o concurența atat de acerba pe piața din SUA. In Statele Unite ale Americii, in zona retail are loc o bataie mare pe preturi, iar achizitionarea lui Whole Foods de către Amazon a pus chiar “paie pe foc”, amplificand conflictul deja existent.

Acuma, haideti sa vorbim putin si despre planul care a fost gandit, initial, si anume: 100 de magazine pentru tot teritoriul SUA, pana acum Lidl avand 49 de unități existente. Hipermarketul a avut de suportat deja cheltuieli de 2 miliarde de euro privind elaborarea strategiei de expansiune în America. Cu toate acestea, subestimarea pietei de catre germani, a dus la o confruntare cu autoritățile locale și dezvoltatorii imobiliari, neasteptata, motiv pentru care un numar relativ mare de magazine ce urmau sa fie inaugurate, au fost reprogramate ori chiar anulate. 

Asa ajungem la refacerea strategiei de care vorbim, pentru piata americana. O prima consecinta este chiar regandirea suprafetelor oferite magazinelor, respectiv de la 2 mii de mp, la cat se gandisera initial germanii, la maximum 1.400 mp – acum. Totodata, a fost repusa problema zonelor in care sa fie amplasate magazinele, respectiv de la cele accesibile, la cele urbane pline de oameni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation