Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

le manoir, vinuri franțuzești, arta gastronomiei
București, 14 mai 2025 Joi, 15 mai, Le Manoir propune publicului o dublă incursiune în universul vinurilor de prestigiu prin două evenimente speciale găzduite la Le Bistrot Français, în cadrul Club Epicurian – conceptul de club privat dedicat experiențelor gastronomice memorabile. De la un prânz cu aer provensal, în compania ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
vacanțe, ammouliani, insula măgarilor
EUROSEJUR/GRECIA/Ammouliani: SUNRISE VILLAS  La noutățile sezonului, trecem aceste vile!  Noutățile sezonului! SUNRISE VILLAS! Ele sunt niște vile de pe înălțimi, scăldate în soare de pe promontoriu. Din insula grecească Ammouliani. Le vizitaserăm cu ani în urmă, dar PE ATUNCI atunci erau în construcție! La această oră, ele sunt zâmbitoare, pe ...
Read More

Lidl regândește piața americană!

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Nemtii care controleaza LIDL au pus la cale o noua strategie pentru piata americana, respectiv unul cu: locatii diverse, magazine mai mici și, cel mai sigur, cu un număr mai mic de unități in raport cu cel initial gandit.

Deci, vorbim aici despre o regandire a planului initial propus. Exista un motiv pentur asta, desigur, iar acela este ca discounterul nu s-a asteptat la o concurența atat de acerba pe piața din SUA. In Statele Unite ale Americii, in zona retail are loc o bataie mare pe preturi, iar achizitionarea lui Whole Foods de către Amazon a pus chiar “paie pe foc”, amplificand conflictul deja existent.

Acuma, haideti sa vorbim putin si despre planul care a fost gandit, initial, si anume: 100 de magazine pentru tot teritoriul SUA, pana acum Lidl avand 49 de unități existente. Hipermarketul a avut de suportat deja cheltuieli de 2 miliarde de euro privind elaborarea strategiei de expansiune în America. Cu toate acestea, subestimarea pietei de catre germani, a dus la o confruntare cu autoritățile locale și dezvoltatorii imobiliari, neasteptata, motiv pentru care un numar relativ mare de magazine ce urmau sa fie inaugurate, au fost reprogramate ori chiar anulate. 

Asa ajungem la refacerea strategiei de care vorbim, pentru piata americana. O prima consecinta este chiar regandirea suprafetelor oferite magazinelor, respectiv de la 2 mii de mp, la cat se gandisera initial germanii, la maximum 1.400 mp – acum. Totodata, a fost repusa problema zonelor in care sa fie amplasate magazinele, respectiv de la cele accesibile, la cele urbane pline de oameni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation