Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

Dealul Dorului, crama
Da, cu dor te lasă – și cu JIND. Cu DOR de EL – și cu JIND asameni. După o sticlă ar mai merge o sticlă. Iar după un pahar, ar merge un alt pahar. Un al doilea – sau un alt treilea. Te lasă și cu ALEAN. Privind, gânditor, ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
comori turistice, toscana, bucurești
Toamna la Crama Știrbey este un adevărat spectacol de culoare și liniște, unde peisajele de vis amintesc de Toscana și se îmbină cu tradiția viticolă românească. La doar câteva ore de București, în inima regiunii Drăgășani, Crama Știrbey vă așteaptă să descoperiți farmecul naturii în tonuri de arămiu, sub cerul ...
Read More

Kaufland abandonează serviciul online

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Retailerul german Kaufland nu va mai face comenzi online și livrare în Germania, decizia vine la doar 1 an dupa implementarea serviciului. Specialistii opiniaza ca la mijloc ar fi vorba despre costurile foarte mari ale serviciului, dar și gradul de profitabilitate foarte scazut al acestui tip de vanzari.

Prim adata a fost inceput in Berlin, dupa care, la putin timp, se anuntase si posibilitatea ca serviciul sa ajunga si in Hamburg. Totusi, in tomana aceasta, Kaufland a declarat abandonarea ideii de a-l transfera si in Hamburg, iar saptamana aceasta abandonarea totala a conceptului.

”Anul trecut ne-a arătat că am reușit să convingem mulți clienți să folosească serviciul online oferit de Kaufland. Cu toate acestea, în ceea ce privește rentabilitatea, prețul și dezvoltarea pieței, am văzut că un serviciu de livrare în sectorul alimentar nu poate acoperi costurile. Chiar și în online, clienții ar trebui să se poată baza pe promisiunile noastre de preț. Prețurile mai mari pentru livrarea produselor alimentare nu reprezintă o opțiune pentru noi”, a anuntat Patrick Kaudewitz, Președintele Consiliului de Administrație al Kaufland.

Ramura online de vanzari a retailerilor este, inca, una care, pentru gigantii din domeniu, mai trebuie testata, tatonata. De asemenea, Lidl si-a declarat acest serviciu nul, in umra cu cateva luni. Cel putin pentru moment. Edeka se pare ca este singurul care a decis extinderea servicilui online pe partea de produse alimentare, la care lucreaza cu partenerul sau Bringmeister, unde comenzile sunt livrate la clienti în doar 1 ora în München.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation