Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

Dealul Dorului, crama
Da, cu dor te lasă – și cu JIND. Cu DOR de EL – și cu JIND asameni. După o sticlă ar mai merge o sticlă. Iar după un pahar, ar merge un alt pahar. Un al doilea – sau un alt treilea. Te lasă și cu ALEAN. Privind, gânditor, ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
comori turistice, toscana, bucurești
Toamna la Crama Știrbey este un adevărat spectacol de culoare și liniște, unde peisajele de vis amintesc de Toscana și se îmbină cu tradiția viticolă românească. La doar câteva ore de București, în inima regiunii Drăgășani, Crama Știrbey vă așteaptă să descoperiți farmecul naturii în tonuri de arămiu, sub cerul ...
Read More

Fashion shopping: de la căutare la cumpărare

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Fashion shopping: de la căutare la cumpărare

 

O privire de ansamblu asupra obiceiurilor românilor în cumpărarea de articole și accesorii vestimentare și cum utilizează internetul în acest scop

 

90% dintre cei intervievați au achizitionat un articol sau accesoriu vestimentar în ultimele 6 luni. Cum?

– 77% au cumpărat direct din magazin

– 23% au cumpărat online, dintre care:

  • 18% de pe laptop/desktop
  • 3% de pe mobil
  • 2% de pe tabletă

De ce se cumpără articole sau accesorii vestimentare?

  • 67% pentru înnoirea garderobei
  • 33% pentru un eveniment/ocazie
  • 20% să fie în trend / să urmeze cele mai recente tendințe de fashion
  • 18% pentru a se recompensa
  • 14% pentru promoții

Cumpărătorii online sunt mai atenți la trenduri și promoții: 30% cumpără pentru a urma tendințele și 24% cumpără motivaţi de promoții

Peste 80% dintre cumpărătorii de articole sau accesorii vestimentare sunt indeciși în privința brandului pe care îl vor alege atunci când se apucă de cumpărături.

Top surse de informare ale cumpărătorilor de produse și accesorii vestimentare:

  • 78% magazinele de haine
  • 68% internet (60% pentru offline shoppers și 94% pentru online shoppers)
  • 52% familie, prieteni, colegi

3 din 5 cumpărători de articole fashion caută atât informații online, cât și vizitează magazinele

  • 83% caută online înainte de a merge la magazin
  • 18% caută online în timp ce sunt în magazin
  • 58% caută online după ce au fost în magazin

aptopix-fashion-theyskens-theory-fall-2012-backstage

8 din 10 cumpărători de articole fashion vizitează site-uri de articole vestimentare atunci când vor să cumpere:

  • 45% intră pe 2-4 site-uri
  • 31% intră pe mai multe de 5 site-uri
  • 7% intră pe un site
  • 17% nu vizitează site-uri

În medie, cumpărătorii intră de 3 ori pe un site înainte de a decide ce să cumpere. Numărul de vizite pe site-uri:

  • 23% o vizită
  • 32% 2 vizite
  • 39% 3-4 vizite
  • 7% mai mult de 5 vizite

6 din 10 cumpărători au nevoie de până la o săptămână de la prima căutare până realizează achiziția

  • 26% mai puțin de o zi
  • 40% între o zi și o săptămână
  • 17% 1 – 2 săptămâni
  • 16% mai mult de 2 săptămâni

 

Motivele care determină cumpărătorii de fashion să achiziționeze online:

  • 57% livrare la domiciliu
  • 54% rapiditate
  • 53% prețuri mai bune
  • 50% disponibilitate oricând
  • 50% experiență pozitivă
  • 41% evită aglomerația

41% caută online și cumpără offline. De ce:

  • 61% vor să probeze produsul înainte de a-l cumpăra
  • 38% nu erau siguri de material
  • 28% Nu știau ce măsura să aleagă
  • 32% Prețuri mai bune în magazin
  • 40% Online e mai ușor să compari prețurile

Jumătate dintre cei care caută informații online despre articole vestimentare o fac de pe mobil. Cel mai des dispozitivele mobile sunt utilizate după-amiază, după ora 5. Ce se caută de pe mobil:

  • informații despre caracteristicile produsului (51%)
  • compară prețuri (60%)

1 din 3 cumpărători (34%) se uita la video-uri online pentru a se informa. Cum descoperă aceste clipuri:

  • Motoare de căutare (23%)
  • Social media (22%)
  • Paginile magazinelor (11%)
  • Paginile brandurilor (11%)

 

SURSA: Google România (studiu MillwardBrown România)

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation