În decursul ultimului an, industria farmaceutică s-a confruntat cu schimbări dramatice de abordare a organismelor de reglementare și autorităților, aceste schimbări dovedindu-se adesea purtătoare de riscuri și provocări semnificative.
Deloitte Romania, cu spriinul BusinessMark Event Management, vă invită la conferința “Punct și de la capăt: de la adversitate spre conformitate”, care va avea loc în București, la Hotel Novotel, pe data de 7 iunie 2016, începând cu ora 09.00.
În cadrul evenimentului, vom discuta pe marginea ultimelor tendințe în domeniul farmaceutic și al serviciilor de sănătate din perspectiva provocărilor actuale pentru această industrie. Vom discuta despre cele mai bune practici de reducere a riscurilor și vom explora împreună oportunitățile de securitizare și protejare a activităților de afaceri.
Printre temele ce vor fi dezbatute în cadrul conferinței, se află:
- Ultimele abordări ale autorităților fiscale
- Modele de business si riscuri fiscale asociate
- Colaborarea cu doctorii în contextul noilor cerințe fiscale de înregistrare a acestora
- Sub umbrela protectoare a măsurilor anti-corupție
- Raportarea non-financiară integrată și calitatea informației:
- încotro ne îndreptăm?
Temele vor fi analizate de specialiști în domeniu, precum:
- VLAD BOERIU, Partener Servicii Fiscale, Deloitte Romania
- ADRIANA LOBDA, Partener Servicii Audit, Deloitte Romania
- ANDREI IONESCU, Partener ERS, Deloitte Romania
- PAULA LAVRIC, Director ERS, Deloitte Romania
- DANIEL PETRE, Director Servicii Fiscale, Deloitte Romania
“Punct și de la capăt: de la adversitate spre conformitate”, va avea loc în București, la Hotel Novotel, pe data de 7 iunie 2016, începând cu ora 09.00.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B, oferind clienților săi modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri și creând oportunități de parteneriat strategic.
Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark își propune să vină în intampinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.
Recent Comments