Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Corteva, erbicidul Bizon™
Soluția Corteva – erbicidul Bizon™! Buruienile sunt plante fără valoare economică atunci când sunt întâlnite în culturi și reduc producția. Buruienile consumă apa și nutrienții din sol în detrimentul plantelor cultivate. De asemenea, acestea reduc spațiul care revine plantelor cultivate, le umbresc, determină scăderea temperaturii la suprafața solului. Într-un lan ...
Citește mai mult
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
turism-grecia, ammouliani-muntele athos, sunrise hotel
AMMOULIANI: TO PAREAKI TOU PINEZA O țară vremelnică și obișnuită. Dar obișnuită cu cântările😊 Cele mai grozave momente în insula Ammouliani le-am trăit în cârciuma TO PAREAKI TOU PINEZA. Bine, unii îi spun mai frumos, o dezmiardă cu apelativul restaurant. Ce este? De fapt, este o cafenea.  În care, din ...
Read More

Ce au căutat și cumpărat online românii în pandemie

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

 

O analiză Google pe baza căutărilor în 2020

Pandemia și măsurile de combatere a ei au perturbat societatea la toate nivelurile, de la muncă și traiul de zi cu zi și până la modă sau vacanțe. Dorințele, interesele și cumpărăturile au fost diferite în 2020, iar acest lucru s-a văzut și din ce au căutat românii pe Google.

Retail-ul online a fost unul dintre câștigătorii ultimelor 12 luni, iar produsele cele mai căutate au fost cele legate de casă – amenajarea ei, biroul de acasă sau grădina. Potrivit datelor Google, produsele din categoria „casă și grădină” au înregistrat cea mai mare creștere în căutările în România în 2020: +39% față de 2019. Munca de acasă a dus la o „explozie” a interesului pentru produse de birou: căutările s-au dublat în 2020, iar în anumite perioade ale anului (noiembrie și mai) fiind chiar triple față de acceași parioadă a anul anterior. Căutările după jocuri au crescut semnificativ anul trecut (+32%), alături de cele pentru electronice (+28%), mâncare și băuturi (27%), hobby-uri (+25%) și îmbrăcăminte / încălțăminte (+20%).

Creșteri ale volumului de căutări pe Google în România, pe categorii de produse (2020 vs 2019)

Majoritatea categoriilor de produse au cunoscut două vârfuri ale interesului în căutările pe Google anul trecut. În mod deja tradițional, apogeul în fiecare an în retailul online este atins în perioada Black Friday (noiembrie), ceea ce s-a întâmplat și în 2020, când românii au căutat cel mai mult pe Google produse și servicii. Al doilea vârf a fost la jumătatea primăverii (perioada carantinei), când căutările pe aproape toate tipurile de produse au crescut rapid față de aceeași perioadă din 2019. De exemplu, căutările după livrări de produse au înregistrat în martie-aprilie 2020 o creștere de peste 3 ori, iar în martie, când s-au impus primele restricții, căutările pentru a găsi soluții online – de la filme la magazine, căutări ce conțin cuvântul „online” – au urcat cu 65%.

„Toate tipurile de produse au crescut în căutările pe Google odată cu pandemia. Internetul și achizițiile online au fost soluția pentru mulți atunci când lucrurile s-au schimbat în jurul nostru, iar odată cu trecerea timpului, s-a transformat în obișnuință. Vedem la începutul anului 2021 continuarea trendului început în martie anul trecut, cu aceleași ritmuri de creștere ‘an la an’ ridicate, pe toate categoriile de produse”, a declarat Oana Dumitrescu, Industry Manager Google Romania.

Interesul din căutările pe Google s-a reflectat în vânzările online. Potrivit datelor Euromonitor*, comerțul online în România a crescut cu 32% în 2020, comparativ cu anul anterior. Cel mai rapid avans l-a înregistrat în primăvară, după impunerea restricțiilor de circulație, când retailul online a crescut cu 80% față de aceeași perioadă a anului trecut. La nivelul întregului an 2020, comerțul online în România a ajuns la 10% din întregul volum al retailului, față de 7% în 2019, cu vârful absolut de 16% în noiembrie, perioadă în care are loc Black Friday.

*Analiza “COVID-19’ Impact on Retailing Industry: Romania and Eastern Europe”, realizată de Euromonitor International pentru Google

Comments are closed.

Post Navigation