Ce inseamna, de fapt, durata de viata a unei firme? Conteaza foarte mult daca in primii doi sau trei ani mai esti inca pe piata, pentru ca asta inseamna supravietuire intr-un context economic și socio-politic extrem de dificil. De ce? Pentru ca acest context este plin de nesiguranta si foarte greu de descifrat, inseamna sa intelegi sistemul, felul in care merg lucrurile, iar pentru asta ai nevoie de mult pragmatism. Aici vorbim despre un plan cat mai bine intocmit, un Sistem de Management Strategic bare sa delimiteze bine cele doua notiune de: CREȘTERE sau DISPARIȚIE a companiei tale. Prin urmare, nu recomandam sa aveti in vedere mentinerea STATUS-QUO-ului sau a devzoltarii organice, intrucat ea nu mai este o optiune actuala, reala.
Astfel, avand la indemana si cateva studii, dovezi in acest sens, acum un an, compania Innosight și Inc. Magazine ne-au aratat modul de dezvoltare si prognozat durata medie de viață a unei firme, avand ca obiect de studiu principal S&P 500. Potrivit lor, durata medie de viata a unei firme mari (desi nu chiar colosii) este de 27 DE ANI – pentru anul 2017. Insa, sunt si vesti bune, nu va speriati inca, pentru ca tot acest studiu ne dovedeste ca acest termen (sa-i spunem) descreste in timp, astfel ca se va ajunge la doar 12 ANI, în 2027. Aceste cercetari sunt un raspuns la gradul de dezvoltare al economiilor natiunilor, respectiv celor care nu au ajuns inca la stadiul de economii dezvoltate, ci in curs de; printre ele se numara si România, care se refera in special la IMM-uri, anunta o descrestere puternica a duratei medii de viață, in cazul lor.
Alte articole pe aceeasi tema:
http://topbrands.com.ro/evenimente-business-sales-marketing-conference/
Recent Comments