METRO Group a anuntat in cursul zilei de 05 septembrie 2016 ca s-a rupt în două mari firme independente, Wholesale & Food Specialist Group şi Consumer Electronics products and services Group. De fapt, cele doua separa doua sectoare: de hipermarketuri şi magazine cash&carry de cea de magazine care vand bunuri economice electronice.
Astfel, Consiliul de Conducere al METRO Group va da nastere unei noi firme independente, adica pe două domenii in care aceasta lucreaza, respectiv Food & Electronics. Decizia a fost luata in urma unei dorinte de a capata mai multa libertate de decizie si control. Wholesale & Food Specialist Group va avea cuprinsa in ea brandurile de retail cash & carry METRO şi MAKRO şi sectorul de hypermarket Real, pe cand Consumer Electronics products and services Group va avea sectorul de produse electronice de larg consum Media-Saturn.
Cum vor fi conduse cei doi giganti? Wholesale and Food Specialist il va avea pe Olaf Koch (CEO al METRO Group), iar Consumer Electronics Group il va avea ca conducator pe Pieter Haas (membru al Consiliului de Conducere METRO Group şi CEO al Media-Saturn).
METRO Cash & Carry este prezenta în 25 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry, avand mai mult de 110.000 angajaţi pe tot globu;, compania a reusit vânzări de 30 miliarde € în anul 2014/2015. Este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului pe plan mondial.
Alte articole pe acceasi tema:
http://topbrands.com.ro/noul-ceo-al-metro-cashcarry-romania-roland-ruffing/
http://topbrands.com.ro/penny-market-cel-dintai-retailer-care-va-deschide-primul-centru-logistic-in-moldova/
http://topbrands.com.ro/initiative-a-adus-brutaria-lidl-la-metrou/
http://topbrands.com.ro/anul-2016-va-fi-cel-mai-bun-an-de-dupa-revolutie-pentru-litoralul-romanesc/
Recent Comments