Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Sake la București În ziua de marți 17 septembrie, a avut loc, la București,  EVENIMENTUL: SAKE JAPONEZ, organizat de JETRO Bucuresti (Organizatia Japoneza pentru Comert Exterior), la Capital Plaza Hotel. In prima parte a evenimentului, am avut o prezentare si un workshop despre cum se poate consuma sake cu diferite ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
Mai mult de 71% din fructele şi 43% din legumele non-bio consumate în Franţa au in compusii lor ramasite de pesticide, in acest sens, s-a aratat ca cireşele şi ţelina sunt printre cele mai infectate. Datele au fost intocmite in urma unor observatii realizate în intervalul 2012-2017 şi a fost ...
Read More
AVINCIS
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
amo, liani, liani + ammos=love
AMO, LIANI Adică LIANI + AMMOS=LOVE! Ammouliani este dragoste la prima vedere. Pentru că n-ai cum să o urăști. Și chiar dacă ai putea-o urî, tot ar fi o disjuncție/di(c)hotomie imposibilă: iubire sau ură, o iubi-ură care, până la urmă, s-ar topi, cu totul, în iubire. Este o insulă bătrână, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Știri din RETAIL: METRO Group este oficial rupt în două firme

Metropk

Metro Cash&Carry                                                  Sursa foto: en.wikipedia.org

METRO Group a anuntat in cursul zilei de 05 septembrie 2016 ca s-a rupt în două mari firme independente, Wholesale & Food Specialist Group şi Consumer Electronics products and services Group. De fapt, cele doua separa doua sectoare: de hipermarketuri şi magazine cash&carry de cea de magazine care vand bunuri economice electronice.

Astfel, Consiliul de Conducere al METRO Group va da nastere unei noi firme independente, adica pe două domenii in care aceasta lucreaza, respectiv Food & Electronics. Decizia a fost luata in urma unei dorinte de a capata mai multa libertate de decizie si control. Wholesale & Food Specialist Group va avea cuprinsa in ea brandurile de retail cash & carry METRO şi MAKRO şi sectorul de hypermarket Real, pe cand Consumer Electronics products and services Group va avea sectorul de produse electronice de larg consum Media-Saturn.

Cum vor fi conduse cei doi giganti? Wholesale and Food Specialist il va avea pe Olaf Koch (CEO al  METRO Group), iar Consumer Electronics Group il va avea ca conducator pe Pieter Haas (membru al Consiliului de Conducere METRO Group şi CEO al Media-Saturn).

METRO Cash & Carry este prezenta în 25 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry, avand mai mult de 110.000 angajaţi pe tot globu;, compania a reusit vânzări de 30 miliarde € în anul 2014/2015. Este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului pe plan mondial.

Alte articole pe acceasi tema:

http://topbrands.com.ro/noul-ceo-al-metro-cashcarry-romania-roland-ruffing/
http://topbrands.com.ro/penny-market-cel-dintai-retailer-care-va-deschide-primul-centru-logistic-in-moldova/

http://topbrands.com.ro/initiative-a-adus-brutaria-lidl-la-metrou/

http://topbrands.com.ro/anul-2016-va-fi-cel-mai-bun-an-de-dupa-revolutie-pentru-litoralul-romanesc/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation