Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Unul dintre consecințele cele mai grave ale crizei provocate de coronavirus în lume este scăderea dramatică a prețului petrolului. Agenții de pe bursele internaționale sunt în panică totală, deoarece oamenii lucrând de acasă, nu mai consumă benzină/motorină. Acum ai putea pune de 100 lei mai ieftin, dar la o cantitate mult ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
Unul dintre consecințele cele mai grave ale crizei provocate de coronavirus în lume este scăderea dramatică a prețului petrolului. Agenții de pe bursele internaționale sunt în panică totală, deoarece oamenii lucrând de acasă, nu mai consumă benzină/motorină. Acum ai putea pune de 100 lei mai ieftin, dar la o cantitate mult ...
Read More
corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
destinatie sigura, malta, pret de vacanta
Malta, destinația ideală pe timp de pandemie Molima nu a avut șanse pe tărâm maltez MALTA este insula în care îți poți petrece pe timp de pandemie cel mai bine vacanța. Pentru că în Malta nu a fost decât un singur CAZ (cu totul întâmplător) de român contaminat cu COVID, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Scandia Food – brandul Bucegi

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Scandia Food a ales Lowe&Partners pentru comunicarea brandului Bucegi

 

Lowe&Partners a câștigat licitația pentru comunicarea brandului Bucegi, organizată de Scandia Food la începutul anului. Agenția va oferi servicii integrate de consultanță strategică, ATL și BTL, rezultatul fiind un produs creativ declinabil în toate sferele de comunicare.

„Ne-am dorit un partener care să înțeleagă foarte bine consumatorii cărora ne adresăm. Agenția Lowe&Partners s-a evidențiat detașat. Ne-au convins prin insight-urile puternice, transpuse într-un concept creativ memorabil, foarte relevant pentru consumatorii noștri si prin energia contagioasă a echipei”, spune Alexandra Bucur, Marketing Director, Scandia Food.

În contextul unei piețe aglomerate si competitive, cum este cea a pateurilor, provocarea principală a fost crearea unei strategii de comunicare care să diferențieze brand-ul Bucegi, prin găsirea acelor elemente specifice care oferă autenticitate produsului și creează o amprentă emoțională  în rândul consumatorilor.

„Câştigarea acestui cont ne oferă mai mult decât satisfacţia unui pitch din care am ieşit învingători. E o reală provocare să comunici pentru un brand cu o asemenea tradiție în România, în special într-o piață cu jucători foarte vocali. Tocmai această provocare ne-a alimentat, din punct de vedere creativ, și ne-a ajutat să ajungem la o rută în care avem foarte mare încredere. Stay tuned!” , a declarat Alina Bălan  , Client Service Director, Lowe&Partners.

Platforma pentru brandul Bucegi va debuta în luna mai şi va include activări pe toate canalele, astfel încât mesajul brandu-ului să fie transmis unitar și în mod relevant către toate categoriile de public.

Echipa Scandia Food este formată din Alexandra Bucur (Director de Marketing) și Ana Burloiu (Brand Manager).

Echipa Lowe&Partners care va lucra pentru brandul Bucegi este formată din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer grupul Lowe), Manuela Gogu (Creative Director), Victor Oprișan (Senior Art Director), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Alina Bălan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director), Adriana Tudoran (Account Manager) și Ilinca Nanoveanu (A/V Specialist).

image001

Despre Lowe&Partners România

Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra și birouri în peste 90 de țări și peste 9.000 de angajați în reprezentanţele sale din întreaga lume.

În România de 22 de ani, Lowe creează pentru clienți precum Bancpost, Crucea Roșie Română, DeSilva, Gothaer, Johnson & Johnson, Skanska, Terapia Ranbaxy, Tymbark, Unilever (Domestos, Cif, Coccolino, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat, Knorr), Veka, Zizin.

Lowe&Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, BPN, Golin, SENIORHYPER, Mobile Works și Medic One.

Agentia este premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer și, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint, ADCro*

 

Alina Balan - Client Service Director, Lowe&Partners (1)  Alina Balan – Client Service Director, Lowe&Partners

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation