Acum cateva zile am reusit sa lansam REVISTA TOP DRINKFOOD&LIFESTYLE editia de Vara 2016! Am mai trecut impreuna, cititorii nostri, prin inca un an! 🙂 Despre ce vorbim in aceasta editie? Despre o noua piata de desfacere, o parte, alta despre specialistii in procesul de vinificatie – in mare. Noua piata o reprezinta cea de CIDRU. Iaca, a venit si vremea berilor artizanale, dupa ce, multa vreme, a fost epoca berilor de masa, pentru toata lumea. BEREA MASS-MARKET cucerise puterile depline in stat. Si, treptat-treptat, s-a mers spre un mai mare rafinament al gusturilor/si diversitate, berile speciale castigand teren in fata berilor “uniforme”. Este ULTIMA FITA. De fapt, ea nu mai este demult o fita, ci o nisa care se extinde vizibil si consistent (productia si consumul de cidru din Europa si Romania adica). Fiind introdusa de un gigant al berii, ea a prins rapid si bine acum aproape 2 ani. Cine consuma cel mai mult cidrul? Targetul juvenil, desigur – lucru vizibil cu ochiul liber. Cifrele de afaceri cresc considerabil de la an la an pentru antreprenorii din domeniu, noua piata bucurandu-se de o popularitate crescanda.
Deja am putea spune ca BEREA si CIDRUL sunt acum ca Goliat si David. Dar peste 5 sau 10 ani, daca ascensiunea cidrului continua, lucrurile nu o sa mai fie la fel. Am putea ajunge ca PIATA CIDRULUI sa ocupe un loc comparabil cu PIATA CAFELEI (sau CEAIULUI, ENERGIZANTELOR etc.). O gasim in mai multe forme pe piata (deocamdata): mar, para, fruncte de padure. O tarie alcoolica foarte ponderata il plaseaza la bauturile foarte accesibile.
Revista poate fi cumparata prin intermediul operatorilor nostri, INMEDIO, si costa 24 de lei. In partea de jos puteti vedea copertile revistei! 🙂
Recent Comments