Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

dionysos, casa de vinuri, cantina valpolicella
CANTINA VALPOLICELLA NEGRAR – crama unde s-a născut renumitul vin AMARONE DELLA VALPOLICELLA. DIONYSOS este distribuitor național de vinuri prin intermediul tuturor canalelor de comerț modern. Este vorba despre un business cu vechime de 24 de ani în domeniul distribuției băuturilor. Portofoliul nostru conține game de vinuri de la producători cu tradiție ...
Citește mai mult
Noutati-CARTI Festivalul Vin La Munte din Brasov - Cele mai bune vinuri din Romania.
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
vacanțe, ammouliani, insula măgarilor
AMMOULIANI, DOI-ZERO. INSULA MĂGARILOR INSULA MĂGARILOR Când am ajuns acolo, ne-am relaxat. Trai, neneacă... Pe vătrai. Am poposit pe o insuliță mică, pustie. Unde poți să uiți totul. Uiți și de ce te-ai născut... Dar, oare, ne-am născut? Sunt în dubii... Mai întâi, însă, de a ajunge în Drenia, a ...
Read More

Parcări subterane și park&ride: o promisiune de 12 ani

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

O problema majora ce continua sa ramana nerezolvata in Capitala sunt locurile de parcare. Interesant este ca, pe cand orasul este din ce in ce mai mult ingropat in fum si poluare, functionarii de la primarie stau cu mainile in san si asteapta, poate, o minune; poate parcarile se vor construi singure, de la sine. Dar nu este problema, totusi avem targuri, festivaluri si tot felul de manifestari, indiferent de ce tip! Asta probabil ne face sa uitam de angajamentele luate de acestia la inceputul intrarii lor in functie.

Printre alte promisiuni de acest tip ne-au mai fost aruncate si cele cu realizarea benzilor unice pentru RATB, decizie pe care toti am agreat-o si am raspuns cu urale, din moment ce toate celalalte mari capitale europene au facut acest lucru tocmai pentru fluidizarea traficului si scaderea gradului de poluare. Un alt astfel de exemple este si Ordonanta de Urgenta ce tocmai a intrat in vigoare, prin intermediul caruia s-a deciz ridicarea masinilor parcate neregulamentar pe carosabil; trebuie sa recunoastem aici ca, in parte, acest lucru s-a realizat, insa inca ducem lispa de initiativa reala la acest capitol. Tot aici mentionam si inexistenta unor parcari de resedinta, probabil cea mai grava, o promisiune venita in urma cu 10 ani si care continua lunga traditie pana in anul 2017. Nu avem nicio problema cu aceste manifestari (festivaluri, concerte etc.), dar este de dorit ca aceste sume de bani colosale care se duc pe astfel de evenimente sa se duca in alta parte, ca sa nu mai vorbim si de timpul aproape pierdut pe astfel de lucruri, deloc pe lista de prioritati a primariei.

Astfel, prima banda de circulatie ar trebui sa nu mai fie circulata decat de autobuzele RATB, dar pana atunci masinile inca stau sub semnul de oprire/stationare interzisa; deci pe langa faptul ca nu incep lucrarile, pe deasupra mai este blocata si circulatia. Oricum, in prima parte nu pot incepe lucrarile pentru ca inca sunt parcate masinile pe acel loc, chestia ar fi ca nici bulervardele nu sunt indeajuns de largi pentru a face acest lucru, inclusiv pe acele artere rutiere unde nu se fac benzi unice RATB, prima banda a acestora va trebui lasata pentru fluidizarea circulatiei.

Totusi, sigur un lucru il putem spune: zona centrala trebuie sa fie plina de parcari subterane, acolo este marea problema, iar aceasta decizie a fost luata propriu-zis inca din 2005, faptul ca nu a fost aplicata este partea a doua; exceptand acea zona subterana facuta in parteneriat public-privat, cea de la Universitate. Normal, uitati unde trebuiau facute parcarile subterane: Piata Constitutiei, Piata Walter Maracineanu, in zona Dorobanti si sub Piata Charles de Gaulle. A da, si realizarea inca a trei parcari park&ride la intrarea in Bucuresti: capatul Sos. Pantelimon, una la capatul Bd. Aerogarii si una in sectorul 3, la intersectia bd. Liviu Rebreanu cu bd. 1 Decembrie. Cate au fost facute din acestea? 0, un mare 0.

Alte articole:

http://topbrands.com.ro/conditiile-ce-trebuie-respectate-pentru-a-primi-subventia/

http://agricult.ro/2017/03/14/plata-schemelor-pentru-fermieri-pe-judete/

http://agricult.ro/2017/03/13/noi-informatii-despre-acordarea-denumirii-de-produs-montan/

http://agricult.ro/2017/03/12/cum-fermierii-romani-pot-achizitiona-pamant-ieftin/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation