Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

dionysos, casa de vinuri, cantina valpolicella
CANTINA VALPOLICELLA NEGRAR – crama unde s-a născut renumitul vin AMARONE DELLA VALPOLICELLA. DIONYSOS este distribuitor național de vinuri prin intermediul tuturor canalelor de comerț modern. Este vorba despre un business cu vechime de 24 de ani în domeniul distribuției băuturilor. Portofoliul nostru conține game de vinuri de la producători cu tradiție ...
Citește mai mult
Noutati-CARTI Festivalul Vin La Munte din Brasov - Cele mai bune vinuri din Romania.
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
vacanțe, ammouliani, insula măgarilor
AMMOULIANI, DOI-ZERO. INSULA MĂGARILOR INSULA MĂGARILOR Când am ajuns acolo, ne-am relaxat. Trai, neneacă... Pe vătrai. Am poposit pe o insuliță mică, pustie. Unde poți să uiți totul. Uiți și de ce te-ai născut... Dar, oare, ne-am născut? Sunt în dubii... Mai întâi, însă, de a ajunge în Drenia, a ...
Read More

Ofertele false ale comercianților ies la iveală!

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Urmatorul articol l-am putea rezuma intr-o singura propozitie: acel moment cand crezi ca cumperi un produs la oferta si faci economie dar in realitate platesti mai mult. Un scurt control al Autoritatatii pentru Protectia Consumatorilor a aratat ca exista mai mult de 800 de oferte false de acest gen, oferte pe care noi le regasim in majoritatea retail-urilor. Desigur ca producatorii se apara prin explicatia ca “comerciantii stabilesc pretul la raft” si ca, in realitate, vina nu le apartine, desi acestia promit ca incearca sa gaseasca solutii la aceasta problema extrem de complicata. Cel ma simplu exemplu sunt acele oferte in care primesti mai multa cantitate gratis, precum la Cocacola, la kg si multe alte exemple de acest gen, iar daca ar fi sa calculam la sfarsit pretul total pe care il platim pe acel produs, realizam ca de fapt noi nu primim nimic gratis, ci ca noi chiar platim din buzunarul nostru acea diferenta “gratis”. 

Directorul de la ANPC a declarat ca: “Pana la urma consumatorul este prejudiciat, este afectat, plateste pentru o oferta care ar trebui sa fie gratis, indiferent care ar fi acesta.”

Explicatiile unora dintr producatori:

Adrian Fugaru, reprezentant produse Vegeta: “Nici noi nici distribuitorul nu are voie sa se implice in politica de pret a niciunui comerciant. Din pacate legea nu ne mai permite sa ne implicam in aceasta politica de preturi, suntem amendati. Noi nici putem sa ii sanctionam ca nu avem voie.”

Iar reprezentantii Skol ne-au transmis ca: “Pretul nostru de vanzare catre comercianti este in conformitate cu promotia anuntata, in caz concret, daca pe pachet apare 5+1 gratis, atunci a 6-a doza este gratis. Mai departe, pe lantul catre consumator, fiecare comerciant este liber sa isi stabileasca pretul la raft.”

Acuma, ajungand la partea cu comerciantii, adica marii retialeri, care, desigur, nu au avut niciun cuvant de spus in privinta asta, dar promit ca ei totusi vor comunica aceasta problema mai departe patronilor. Un singur lucru este sigur: ANPC a promis ca vor rezolva aceasta problema alaturi de marile lanturi de magazine si cu producatorii, cu care doresc sa stabileasca un ghid de bune practici care sa nu mai permita astfel de “oferte” atat de “avantajoase”.

Alte articole:

http://www.drinkfood.ro/2017/03/15/profit-din-turism-cu-fonduri-europene/

http://turismhoreca.ro/start-incep-renovarile-statiunilor-din-sudul-litoralului/

http://turismhoreca.ro/ce-facem-de-revelion-2017-cele-mai-bune-oferte-de-cazare/

http://turismhoreca.ro/turism-si-lifestyle-cum-ne-reincarcam-bateriile-ne-raspunde-turismhoreca-ro/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation