Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

geniul unui terroir, margaux, chateau margaux
Sunt vinuri care se termină în realitate/sau nu se termină niciodată numai/și pentru ca să intre în legendă. Pentru cunoscători, de exemplu, numele CHATEAU MARGAUX sună ca o parolă. Sau ca un COD SECRET. La auzul celor două cuvinte, nu numai că salivează. Dar închid ochii. Și simt, în vălul ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
pseudokinegetikos, trofee de vânătoare
TROFEE DE VÂNĂTOARE  Vânătoarea reprezintă una dintre ocupațiile de bază, cel puțin pentru români, dacă nu pentru toți europenii. O ocupațiune preponderent masculină, desfășurată predilect prin păduri. Și cum proverbul din strămoși răspicat ne zice că, totuși, codrul e frate cu românul... Nu mai vorbim că este o îndeletnicire inițiatică, ...
Read More

“Meșterul român este unic: isteț, informat, uneori poznaș și mereu cu o soluție la îndemână”, MEȘTER CARD

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Mester Card Praktiker-MullenLowe

MEȘTERUL – vedeta noii campanii semnate Praktiker și MullenLowe

 

 Primăvara se numără meșterii adevărați și avantajele oferite de cardul Meșter Card. La începutul lunii martie, Praktiker și MullenLowe au lansat o campanie dedicată unui public esențial pentru piața de DIY: meșterii.

Campania se desfășoară în perioada 14 martie – 31 decembrie și are ca obiectiv promovarea unui program de fidelitate unic în România, prin care Praktiker le oferă numeroase avantaje meșterilor deținători de Meșter Card. Printre acestea, reduceri trimestriale de 5% sub formă de voucher, dacă valoarea cumpărăturilor depășește 5.000 lei.

„Meșterul român este unic: isteț, informat, uneori poznaș și mereu cu o soluție la îndemână. Praktiker îl ajută să aibă întotdeauna cel mai bun sfat și cea mai adecvată soluție pentru clienții lui, și cu siguranță cele mai avantajoase oferte, prin intermediul Meșter Card”, declară Mirela Ochiană, Marketing Manager, Praktiker România.  

„Ce se întâmplă când o gresie se uită lung la un polizor unghiular? Păi e acolo o atracție, o relație urmată de o atingere uneori mai dură, alteori mai caldă. Cert e că orice meșter adevărat are o viziune clară asupra acestei relații și tinde să o folosească în a-și recunoaște colegii de breaslă. Aici intervine Meșter Card – un fel de al doilea card de identitate pe care doar meșterii adevărați l-au câștigat, făcând dovada priceperii practice. Și cine nu are nevoie de un meșter de meșteri?!”, adaugă Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Grupul Lowe.

Elementul central al campaniei de promovare este un meșter iscusit, protagonistul unui spot TV de 30 de secunde, care este difuzat pe principalele stații de televiziune.

Mixul de comunicare este completat de OOH, radio, online (bannere, site Praktiker, Facebook), precum și instore (postere, cataloage, leaflets), toate declinările fiind realizate de MullenLowe.

Echipa Praktiker implicată în campanie este formată din Mirela Ochiană (Marketing Manager), Ana-Maria Tofan (Senior Marketing Specialist) și Melania Ioan (Senior Marketing Specialist).

Din echipa MullenLowe fac parte Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Valentin Lică (Senior Copywriter), Robert Șopârlache (Senior Art Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Alina Bălan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Ionela Tatu (Account Manager), Bianca Iancu (Account Executive).

Casa de producție cu care MullenLowe a colaborat în realizarea spotului TV Praktiker este Saga Film, iar regizorul a fost Constantin Popescu. Spotul poate fi urmărit aici:  bit.ly/1M6QeqW

 

 

 

Despre MullenLowe

Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. Campaniile semnate MullenLowe in 2015 au plasat rețeaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru în WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agenții și campanii din lume, realizat pe baza eficienței, strategiei și creativitatii.

În România, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), MullenLowe Profero (digital), BPN (media) si MedicOne (comunicare în domeniul medical și farmaceutic).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation