Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Pentru ca sarabatorile pascale sunt in apropiere, ne-am gandit sa scriem un articol in care sa va atentioanm cu privire la posibilele alimente pe care le puteti consuma si cele pe care nu, avand in vedere si dezlegarile la anumite alimente, anuntate de Biserica Romana. Unele dintre aceste alimente de ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
universitatea de științe agronomice și medicină veterinară din bucurești, usamv bucurești
Cu o tradiție de 167 de ani în învățământul agronomic, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMV București) a reușit să devină de-a lungul timpului un pol de excelență al învățământului agronomic și cercetării științifice în domeniu, orientat spre dezvoltarea profesională a indivizilor, interedisciplinaritate și internaționalizare ...
Read More
AVINCIS
Drojdia de bere este unul dintre cele mai bune revitalizante şi daca este consumata cum trebuie si des, atunci acesta chiar poate incetini procesul de îmbătrînire. Mare atentie! Drojdia nu se consuma altfel decat sub forma de extracte în care produsul este inactivat. Acest articol este numai informativ! Un continut ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
crama dealu bujorului, dealu bujorului
CRAMA DEALU BUJORULUI: PAEONIA ROMANICA Un prilej excelent de AGROTURISM este vinul cel bun, cel autentic Pentru cei care nu știu ce înseamnă PAEONIA ROMANICA, ei bine: este vorba despre o denumire științifică. În latinește. Și încă un pont, decisiv, în ghicire. Este vorba despre o floare. Și, de ziua acestei ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

Marketing in Direct: ”Marketing digital sau promoții offline?”

 

 

Joi, 24 septembrie, la Stejarii Country Club, a avut loc cea de-a 7-a editie a conferintei Marketing in Direct. Alaturi de specialistii de top din industrie si cei 200 de participanti s-a cautat raspunsul la intrebarea ”Marketing digital sau promoții offline?

Pentru ca de acum incolo alegerile in dezvoltarea si extinderea unui business sa fie cele corecte, s-au prezentat si discutat notiuni si practici noi, s-au schimbat idei, inovatie si multa creativitate. Speakerii au discutat si au dezbatut un subiect care ne framanta in industria de business: care sunt instrumentele pe care le folosim pentru a ajunge cat mai repede si eficient la inima consumatorului.

12027717_909047572527612_3197991856077391987_n

Chris Arnold – Fondatorul agentiei de publicitate si marketing Creative Orchestra, ne-a lamurit ce, cum si cat trebuie sa ii oferim consumatorului, in timp ce Alexandru Israil – Guerrilla Marketing Certified Professional, ne-a deslusit secretele marketingului de guerrilla. Despre comunicarea eficienta ne-a vorbit Laura Dragomir – Expert in comunicare si cofondator Brainguys, iar Mugur Patrascu – Owner iLeo, a definit cum nu se putea mai bine loialitatea dintre brand si consumator. Marius Buiculescu – Managing Director Atip Design, a pledat fara doar si poate in favoarea promotiilor offline, in timp ce Constantin Ferseta – General Manager Kuantero, a completat cu „10 invataminte faine din online”. Alaturi de noi s-au aflat si Alin Angheluta – Lect.univ.dr., Departamentul de Marketing Academia de Studii Economice Bucuresti, care a abordat subiectul dezbatut din perspectiva teoretica, si Radu Cauc – Partners & Affiliates National Manager at Sodexo Pass Romania.

Raluca Dinu – Media&Advocacy Officer UNICEF ne-a impartasit ca schimbarile sustenabile nu au neaparat nevoie de bugete impresionante, iar Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group, ne-a aratat ca ”uneori e bine sa ne jucam cu seriozitatea lumii care ne inconjoara. Cine stie?! Poate intelegem mai mult.”. Am incheiat editia de anul acesta cu Mihai Nasaudean – General Manager Good Afternoon, care ne-a sumarizat rezultatele anilor anteriori din industria de marketing si ne-a dezvaluit secretele conceperii unui plan de marketing care sa dea rezultate.

kl;k

 

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN