Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

geniul unui terroir, margaux, chateau margaux
Sunt vinuri care se termină în realitate/sau nu se termină niciodată numai/și pentru ca să intre în legendă. Pentru cunoscători, de exemplu, numele CHATEAU MARGAUX sună ca o parolă. Sau ca un COD SECRET. La auzul celor două cuvinte, nu numai că salivează. Dar închid ochii. Și simt, în vălul ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
pseudokinegetikos, trofee de vânătoare
TROFEE DE VÂNĂTOARE  Vânătoarea reprezintă una dintre ocupațiile de bază, cel puțin pentru români, dacă nu pentru toți europenii. O ocupațiune preponderent masculină, desfășurată predilect prin păduri. Și cum proverbul din strămoși răspicat ne zice că, totuși, codrul e frate cu românul... Nu mai vorbim că este o îndeletnicire inițiatică, ...
Read More

Lidl regândește piața americană!

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Nemtii care controleaza LIDL au pus la cale o noua strategie pentru piata americana, respectiv unul cu: locatii diverse, magazine mai mici și, cel mai sigur, cu un număr mai mic de unități in raport cu cel initial gandit.

Deci, vorbim aici despre o regandire a planului initial propus. Exista un motiv pentur asta, desigur, iar acela este ca discounterul nu s-a asteptat la o concurența atat de acerba pe piața din SUA. In Statele Unite ale Americii, in zona retail are loc o bataie mare pe preturi, iar achizitionarea lui Whole Foods de către Amazon a pus chiar “paie pe foc”, amplificand conflictul deja existent.

Acuma, haideti sa vorbim putin si despre planul care a fost gandit, initial, si anume: 100 de magazine pentru tot teritoriul SUA, pana acum Lidl avand 49 de unități existente. Hipermarketul a avut de suportat deja cheltuieli de 2 miliarde de euro privind elaborarea strategiei de expansiune în America. Cu toate acestea, subestimarea pietei de catre germani, a dus la o confruntare cu autoritățile locale și dezvoltatorii imobiliari, neasteptata, motiv pentru care un numar relativ mare de magazine ce urmau sa fie inaugurate, au fost reprogramate ori chiar anulate. 

Asa ajungem la refacerea strategiei de care vorbim, pentru piata americana. O prima consecinta este chiar regandirea suprafetelor oferite magazinelor, respectiv de la 2 mii de mp, la cat se gandisera initial germanii, la maximum 1.400 mp – acum. Totodata, a fost repusa problema zonelor in care sa fie amplasate magazinele, respectiv de la cele accesibile, la cele urbane pline de oameni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation