Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Pixxaro™ Super, Corteva Agriscience
Inovația cu cel mai larg spectru de buruieni dicotiledonate anuale și perene combătute din cultura de cereale păioase Compania Corteva Agriscience este liderul detașat pe segmentul de erbicide la cereale păioase, cu o cotă de piață de 33%. Corteva Agriscience are un portofoliu complet de erbicide pentru cultura de cereale ...
Citește mai mult
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
Grecia, brand de tara, Ammouliani
AMMOULIANI 2021 O PRIVIRE DE ANSAMBLU  Pentru că anul 2020 nu a fost cel mai fericit an cu putință, cauzele sunt știute/în primul rând, așa-numita criză sanitară, ne pregătim, cu entuziasm/și toate forțele, pentru anul viitor. Am putea, credem să ne luăm revanșa în 2021. O REVANȘĂ care nu numai ...
Read More
Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Kaufland abandonează serviciul online

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Retailerul german Kaufland nu va mai face comenzi online și livrare în Germania, decizia vine la doar 1 an dupa implementarea serviciului. Specialistii opiniaza ca la mijloc ar fi vorba despre costurile foarte mari ale serviciului, dar și gradul de profitabilitate foarte scazut al acestui tip de vanzari.

Prim adata a fost inceput in Berlin, dupa care, la putin timp, se anuntase si posibilitatea ca serviciul sa ajunga si in Hamburg. Totusi, in tomana aceasta, Kaufland a declarat abandonarea ideii de a-l transfera si in Hamburg, iar saptamana aceasta abandonarea totala a conceptului.

”Anul trecut ne-a arătat că am reușit să convingem mulți clienți să folosească serviciul online oferit de Kaufland. Cu toate acestea, în ceea ce privește rentabilitatea, prețul și dezvoltarea pieței, am văzut că un serviciu de livrare în sectorul alimentar nu poate acoperi costurile. Chiar și în online, clienții ar trebui să se poată baza pe promisiunile noastre de preț. Prețurile mai mari pentru livrarea produselor alimentare nu reprezintă o opțiune pentru noi”, a anuntat Patrick Kaudewitz, Președintele Consiliului de Administrație al Kaufland.

Ramura online de vanzari a retailerilor este, inca, una care, pentru gigantii din domeniu, mai trebuie testata, tatonata. De asemenea, Lidl si-a declarat acest serviciu nul, in umra cu cateva luni. Cel putin pentru moment. Edeka se pare ca este singurul care a decis extinderea servicilui online pe partea de produse alimentare, la care lucreaza cu partenerul sau Bringmeister, unde comenzile sunt livrate la clienti în doar 1 ora în München.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation