Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

pernod-ricard, pernod, ricard, imagini glamour, glamour, iconuri
Ce au în comun toate aceste imagini/vizualuri? În afară de faptul că sunt ICONURI ale lumii/societății moderne? În afară de faptul că oferă imagini GLAMOUR, pline de strălucire și ne fac poftă? Toate aceste băuturi sunt aduse în România de colosul mondial care este PERNOD-RICARD ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
fgcr, garantii dedicate achiziției de utilaje
Dacă ești fermier, FGCR te ajută, în mod concret , pentru achiziția de utilaje agricole. Garanția FGCR poate acoperi până la 80% din valoarea creditului. Vrei să achiziționezi un utilaj agricol pentru a desfășura o activitate pe cont propriu în agricultură ori poate că ești agricultor profesionist și vrei să ...
Read More
corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
dor, dealu dorului, maestoso, ma non troppo, doru husarciuc
MAESTOSO, MA NON TROPPO! :) Doru Husarciuc recidivează :) Începem cu MAESTOSO, la Crama Dealul Dorului, în mod firesc, pentru că e un nou început. Și, ca un etern început, firește, și un nou vârf-de-lance. Și fiindcă tot ce e bun este/reprezintă, de fapt, un nou început. He-hei, este vorba ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

IUBESC VINUL. SUNT ROMÂN :)

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

NELU BĂLAŞA

Preşedintele Consiliului Local al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Călăraşi

 

IUBESC VINUL. SUNT ROMÂN 🙂

Nelu Bălaşa este, de câțiva ani, membru în Ordinul CAVALERILOR VINULUI.

Dar, mai întâi, este un conviv. Adicătelea, un mesean de bună calitate, asta vor aceste vorbe a zice. De asemenea, este licențiat în ştiinţe economice –  la ASE Bucureşti , Preşedintele Consiliului Local  al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Călăraşi,  are un master în managementul proiectelor la SNSPA Bucureşti, master ASE Bucureşti management, master UASMV  Bucureşti inginerie economică şi marketing, profesionist în lobby Academia de Advocacy Timişoara.

Da! Iubesc vinul,sunt român, patriot,iubesc comunitatea şi oamenii care au caracter, cu predilecţie femeile şi militezJ pentru interesele legitime ale oamenilor liberi,  ale intreprinzătorilor particulari.

Îmi plac oameni practici și relaxati, înconjuraţi de artă şi civilizaţie – şi viaţa în care experienţele minunate să îţi fie la îndemână.

DESPRE CLIMM, CONSILIUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ȘI MIJLOCII

CLIMM?…ok ,CLIMM…mă fascinează mai mult emoţia decât interesul (sau mă excită mai mult, ca să zic aşa). Este răspunsul meu la întrebarea: ce este mai important spiritul sau materia,întrebare pe care oamenii şi-o pun de mii de ani şi pentru care există o varietate de răspunsuri. Cred că şi tu ai un răspuns al tău . Nu-i aşa?

În  acelaşi timp, nu sunt pentru evitarea a nimic în viață – nici măcar a materialismului. Viața trebuie transformată. Viața este o mare binecuvântare, o șansă de a evolua, o provocare constantă de a deveni conștient, atent, ancorat în realitatea lumii pe care o trăieşti.

 numeri experiențe în loc de bancnote: De Neprețuit! …sună un slogan comercial cu mare încărcătură filosofică,de actualitate. Fericită exprimare. Am trăit,  am trecut prin situatii grele – sau, mai bine, zis groaznice – de viaţă, ca să pot gusta adevărul acestei exprimări.

Şi să (îmi, dar și vă:)) răspund/spun:

CLIMM Consiliul Local al Întreprinderilor Călăraşi este singura organizaţie reprezentativă de IMM-uri care face parte din CNIPMMR.

Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) a fost înfiinţat în anul 1992 şi este o confederaţie patronală română, cu personalitate juridică, independentă, non-profit, neguvernamentală şi apolitică, reprezentativă la nivel naţional, de utilitate publică. CNIPMMR asigură reprezentarea unitară a intereselor IMM-urilor şi a mişcării patronale a IMM-urilor la nivel naţional şi internaţional.

Misiunea noastră:

”CNIPMMR se focalizează asupra dezvoltării unui mediu de afaceri funcţional, asupra promovării, apărării şi reprezentării intereselor întreprinzătorilor şi întreprinderilor private în raporturile acestora cu organele puterii şi cu administraţia de stat, precum şi în relaţiile cu alte organisme din ţară şi din străinătate. CNIPMMR se axează de asemenea pe furnizarea anumitor categorii de informaţii, cunoştinţe şi servicii IMM-urilor, în vederea creşterii potenţialului şi competitivităţii acestora.”                                                                 

 Viziunea:

  • CNIPMMR va acţiona în vederea menţinerii şi dezvoltării unei viabile structuri teritoriale şi sectoriale, capabile să protejeze şi să promoveze interesele IMM-urilor pe plan local, regional şi naţional, cultivând relaţiile cu principalii stakeholderi.
  • CNIPMMR va continua dialogul constructiv şi colaborarea cu autorităţile publice din România şi Uniunea Europeană, partidele politice, sindicatele, societatea civilă, agenţii economici şi structurile universitare, în vederea recunoaşterii de către întreaga societate a rolului central pe care-l joacă întreprinzătorii în societatea modernă, a implicării lor în dezvoltarea sectorului de IMM-uri şi construirii unui mediu favorizant afacerilor, valorificând oportunităţile pe care le oferă economia bazată pe cunoştinţe.
  • CNIPMMR va acţiona pentru dezvoltarea unei puternice clase de mijloc în România, a cărei componentă principală o reprezintă întreprinzătorii, clasa care reprezintă fundamentul stabilităţii economice şi sociale din ţară.

Obiective fundamentale ale CNIPMMR

  • Creşterea numărului de IMM-uri la 1000 de locuitori de la 21,9, la 42,2 (media UE),
  • Creşterea numărului de locuri de muncă furnizate de sectorul de IMM-uri în medie cu 8 – 10% anual;
  • Creşterea aportului IMM-urilor la valoarea adăugată brută în medie cu 10 – 12% anual;
  • Realizarea unui mediu de afaceri predictibil şi favorizant pentru IMM-uri;
  • Dezvoltarea clasei de mijloc din România, promovarea rolului şi importanţei acesteia pentru dezvoltarea economică şi socială a României;
  • Apărarea şi promovarea intereselor IMM-urilor la nivel local, sectorial, naţional şi internaţional, în special în Uniunea Europeană;
  • Creşterea capacităţii investiţionale a IMM-urilor şi relansarea procesului investiţional în România;
  • Dezvoltarea şi creşterea prestigiului CNIPMMR pe plan naţional şi internaţional, în condiţiile unor puternice structuri teritoriale şi sectoriale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation