Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
comori turistice, toscana, bucurești
Toamna la Crama Știrbey este un adevărat spectacol de culoare și liniște, unde peisajele de vis amintesc de Toscana și se îmbină cu tradiția viticolă românească. La doar câteva ore de București, în inima regiunii Drăgășani, Crama Știrbey vă așteaptă să descoperiți farmecul naturii în tonuri de arămiu, sub cerul ...
Read More

iSense Solutions – Românii sunt mari consumatori de ouă

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

image001

iSense Solutions: Românii sunt mari consumatori de ouă

 

 Oul este unul dintre cele mai importante alimente ale românilor, întrucât 93% dintre persoanele din mediul urban le consumă, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions. Mai mult decât atât, 83% dintre aceştia consumă ouă de cel puţin 2-3 ori în fiecare săptămână.

Indiferent de modul de preparare, românii preferă să mănânce ouă la micul dejun, însă acestea sunt consumate şi la prânz, la cină, la pachet la şcoală sau la serviciu sau ca gustare între mese.

Atunci când cumpără ouă, cei mai mulţi români (94%) îşi doresc ca acestea să fie proaspete, însă alte criterii pe care le iau în considerare sunt raportul calitate-preţ (87%), originea cât mai naturală (să provină de la găini hrănite natural – 85%) şi gustul cât mai asemănător cu cel al ouălor de ţară (84%).

Potrivit studiului, cea mai apreciată marcă de ouă de în rândul bucureştenilor este Familia Toneli, aproape jumătate dintre aceştia (48%) consumând aceste ouă în ultimele 12 luni.

 „Pentru bucureşteni, care sunt de obicei şi mai atenţi decât restul românilor la calitatea produselor,  brandul care a reuşit să răspundă cel mai bine preferinţelor consumatorilor (produse proaspete, raport bun calitate-preţ, origine naturală şi gust ca la ţară) este Familia Toneli: 1 din 2 bucureşteni o consumă, iar 27% sunt loiali acestei mărci (o consumă cel mai des). Aceste rezultate sunt impresionante, ţinând cont că vorbim despre o piaţă pe care nu ne-am aştepta, în mod normal, ca marca să fie atât de importantă”, afirmă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.000 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru mediul urban. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%.

 

Despre iSense Solutions

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări. Compania a fost fondată  de  Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu o vastă experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.

Andrei Canda, Managing Partner iSense.Solutions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation