Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

corteva agriscience, corteva
Compania Corteva Agriscience este unul dintre cei mai importanți producători și distribuitori de sămânță pentru fermierii din România. An de an, suprafețele însămânțate cu hibrizi de porumb, floarea-soarelui și rapiță sunt în creștere, motiv pentru care cercetarea la nivelul companiei caută să răspundă provocărilor pe care le întâmpină fermierii și ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
corteva agriscience, corteva
Premii de recunoaştere a excelenţei în leadership, sustenabilitate, lanţuri de distribuţie şi operaţiuni Corteva Agriscience a anunţat că a fost desemnată câştigătoare a mai multor premii „Manufacturing Leadership Awards” decernate de Asociaţia Naţională a Producătorilor. Categoriile şi tehnologiile recunoscute pentru rezultatele excelente sunt: Premiul pentru leadership în excelenţă operaţională, acordat ...
Read More
corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta se redeschide, malta
După un an în care turismul s-a dovedit eclectic, Malta anunță din nou disponibilitatea sa de a primi, cu brațele deschise, turiștii români. Malta poate fi și refugiul râvnit, pe vreme de pandemie, căci toată lumea jinduie la un tărâm fărăr griji, atunci când lumea este de fapt, copleșită de ...
Read More
Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

iSense Solutions – Românii sunt mari consumatori de ouă

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

image001

iSense Solutions: Românii sunt mari consumatori de ouă

 

 Oul este unul dintre cele mai importante alimente ale românilor, întrucât 93% dintre persoanele din mediul urban le consumă, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions. Mai mult decât atât, 83% dintre aceştia consumă ouă de cel puţin 2-3 ori în fiecare săptămână.

Indiferent de modul de preparare, românii preferă să mănânce ouă la micul dejun, însă acestea sunt consumate şi la prânz, la cină, la pachet la şcoală sau la serviciu sau ca gustare între mese.

Atunci când cumpără ouă, cei mai mulţi români (94%) îşi doresc ca acestea să fie proaspete, însă alte criterii pe care le iau în considerare sunt raportul calitate-preţ (87%), originea cât mai naturală (să provină de la găini hrănite natural – 85%) şi gustul cât mai asemănător cu cel al ouălor de ţară (84%).

Potrivit studiului, cea mai apreciată marcă de ouă de în rândul bucureştenilor este Familia Toneli, aproape jumătate dintre aceştia (48%) consumând aceste ouă în ultimele 12 luni.

 „Pentru bucureşteni, care sunt de obicei şi mai atenţi decât restul românilor la calitatea produselor,  brandul care a reuşit să răspundă cel mai bine preferinţelor consumatorilor (produse proaspete, raport bun calitate-preţ, origine naturală şi gust ca la ţară) este Familia Toneli: 1 din 2 bucureşteni o consumă, iar 27% sunt loiali acestei mărci (o consumă cel mai des). Aceste rezultate sunt impresionante, ţinând cont că vorbim despre o piaţă pe care nu ne-am aştepta, în mod normal, ca marca să fie atât de importantă”, afirmă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.000 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru mediul urban. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%.

 

Despre iSense Solutions

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări. Compania a fost fondată  de  Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu o vastă experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.

Andrei Canda, Managing Partner iSense.Solutions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation