Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Sake la București În ziua de marți 17 septembrie, a avut loc, la București,  EVENIMENTUL: SAKE JAPONEZ, organizat de JETRO Bucuresti (Organizatia Japoneza pentru Comert Exterior), la Capital Plaza Hotel. In prima parte a evenimentului, am avut o prezentare si un workshop despre cum se poate consuma sake cu diferite ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
Mai mult de 71% din fructele şi 43% din legumele non-bio consumate în Franţa au in compusii lor ramasite de pesticide, in acest sens, s-a aratat ca cireşele şi ţelina sunt printre cele mai infectate. Datele au fost intocmite in urma unor observatii realizate în intervalul 2012-2017 şi a fost ...
Read More
AVINCIS
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
amo, liani, liani + ammos=love
AMO, LIANI Adică LIANI + AMMOS=LOVE! Ammouliani este dragoste la prima vedere. Pentru că n-ai cum să o urăști. Și chiar dacă ai putea-o urî, tot ar fi o disjuncție/di(c)hotomie imposibilă: iubire sau ură, o iubi-ură care, până la urmă, s-ar topi, cu totul, în iubire. Este o insulă bătrână, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

ÎNTÂLNIRI CU TOUROPERATORII STRĂINI

 

ÎNTÂLNIRI CU TOUROPERATORII STRĂINI

poza2

Asociaţia Litoral – Delta Dunării (ALDD) a început astăzi, 19 septembrie 2016, seria întâlnirilor cu reprezentanţi ai touroperatorilor străini, pentru a reintroduce Mamaia, Litoralul românesc şi Delta Dunării în cataloagele de vânzări ale touroperatorilor germani şi belgieni.

 

Declaraţie Corina Martin, Preşedinte ALDD : „În cursul întâlnirii de astăzi cu touroperatorii germani FTI şi Dertour, am discutat despre promovarea staţiunii Mamaia în cataloagele acestor touroperatori germani, despre organizarea de infotripuri cu agenţi de turism şi jurnalişti germani în primăvara anului 2017, dar şi despre operarea unui zbor charter care să reconecteze litoralul şi Delta Dunării cu piaţa germană, pe care ne dorim să o recâştigăm. Săptămâna viitoare va urma la Bruxelles o întâlnire cu touroperatorii belgieni, în contextul introducerii zborurilor pe care noi deja le-am anunţat, Constanţa – Bruxelles şi Constanţa – Stuttgart.”

poza3

Întregul proiect de recâştigare a pieţei germane şi belgiene face parte din strategia ALDD de a dezvolta şi promova Mamaia, Litoralul românesc şi Delta Dunării, strategie care se bazează pe bugetul ce provine din taxa de promovare a staţiunii Mamaia – Sat Vacanţă.

Alte articole pe aceeasi tema:

http://turismhoreca.ro/mai-multi-pasageri-din-romania-conexiunea-catre-scandinavia-este-foarte-populara/

http://turismhoreca.ro/berlin-istoria-unica-intalneste-modul-de-viata-modern/

http://turismhoreca.ro/pentru-nova-travel-tui-travel-center-este-un-frate-mai-mare/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation