Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Un numar de persoane din ce in ce mai mare se imbolnavesc de cancer, indiferent ca este vorba de cel de plămâni, sân, stomac, colon sau col uterin. Printre cauze se numara si lipsa controalelor periodice la medic. Din acest motiv, majoritatea pacientilor afla de diagnostica abia atunci cand este ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
Mai mult de 71% din fructele şi 43% din legumele non-bio consumate în Franţa au in compusii lor ramasite de pesticide, in acest sens, s-a aratat ca cireşele şi ţelina sunt printre cele mai infectate. Datele au fost intocmite in urma unor observatii realizate în intervalul 2012-2017 şi a fost ...
Read More
AVINCIS
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
AMMOULIANI   Începuturile   Secretul unei reușite   De ce a reușit, totuși, formula Ammouliani? Putem zice că e o formulă de succes? Am înclina să răspundem pozitiv: da, este. Prin ce? Prin opitalitatea afișată, dar și efectivă, care devine criteriu de bază, regulă de fier ( de aur)? Poate ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

ÎNTÂLNIRI CU TOUROPERATORII STRĂINI

 

ÎNTÂLNIRI CU TOUROPERATORII STRĂINI

poza2

Asociaţia Litoral – Delta Dunării (ALDD) a început astăzi, 19 septembrie 2016, seria întâlnirilor cu reprezentanţi ai touroperatorilor străini, pentru a reintroduce Mamaia, Litoralul românesc şi Delta Dunării în cataloagele de vânzări ale touroperatorilor germani şi belgieni.

 

Declaraţie Corina Martin, Preşedinte ALDD : „În cursul întâlnirii de astăzi cu touroperatorii germani FTI şi Dertour, am discutat despre promovarea staţiunii Mamaia în cataloagele acestor touroperatori germani, despre organizarea de infotripuri cu agenţi de turism şi jurnalişti germani în primăvara anului 2017, dar şi despre operarea unui zbor charter care să reconecteze litoralul şi Delta Dunării cu piaţa germană, pe care ne dorim să o recâştigăm. Săptămâna viitoare va urma la Bruxelles o întâlnire cu touroperatorii belgieni, în contextul introducerii zborurilor pe care noi deja le-am anunţat, Constanţa – Bruxelles şi Constanţa – Stuttgart.”

poza3

Întregul proiect de recâştigare a pieţei germane şi belgiene face parte din strategia ALDD de a dezvolta şi promova Mamaia, Litoralul românesc şi Delta Dunării, strategie care se bazează pe bugetul ce provine din taxa de promovare a staţiunii Mamaia – Sat Vacanţă.

Alte articole pe aceeasi tema:

http://turismhoreca.ro/mai-multi-pasageri-din-romania-conexiunea-catre-scandinavia-este-foarte-populara/

http://turismhoreca.ro/berlin-istoria-unica-intalneste-modul-de-viata-modern/

http://turismhoreca.ro/pentru-nova-travel-tui-travel-center-este-un-frate-mai-mare/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN