Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Probabil ați mai auzit de supa de legume. Este una dintre cele mai cunoscute supe, în primul rând pentru cât de hrănitoare poate fi, dar și cât de ieftină poate fi. În sec XX și mai ales în timpul războiului (dar și după) supa de legume, cum ar spune astăzi ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
fermierii campioni, hibrizii de porumb pioneer
„Suntem la început de an, pentru mulți este momentul bilanțurilor și al socotelilor, iar pentru noi, compania Corteva Agriscience, este momentul să observăm care sunt preferințele fermierilor în ceea ce privește hibrizii pe care îi aleg pentru propriile ferme. Mulți dintre ei și-au comandat deja sămânța pentru acest sezon, iar ...
Read More
corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
AMMOULIANI AVENTURI ÎN GRECIA, LÂNGĂ MUNTELE ATHOS Aventuri în Grecia trăiau, încă de demult, românii, ehe, de pe vremea palicarilor. De pe când era un spațiu comun Balcanii, de pe vremea când machidonii, românii macedoneni hălăduiau prin Pind, pe-aici ne cam făceau veacul. Dar și după 1989, adică din 1990 ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Etapa a doua a proiectului Lidl „Viitorul Șef de Magazin” – Managerii de Magazin primesc autoturisme

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Managerii de Magazin, absolvenți ai proiectului „Viitorul Șef de Magazin”, derulat de Lidl România, au primit autoturisme din partea companiei, în cadrul unui eveniment dedicat. Astfel, Managerii de Magazin Lidl din magazinele din toată țara au intrat in posesia autoturismelor Skoda Rapid, promise de companie.

Manageri-Magazine

Proiectul „Viitorul Șef de Magazin”, demarat de Lidl în luna mai a anului curent, are ca obiectiv perfecționarea șefilor de magazin din întreaga țară, oferindu-le posibilitatea de a-și îmbunătăți competențele manageriale și de leadership. Această inițiativă amplă reprezintă totodată o recompensă pentru Echipa de Succes, formată din angajații Lidl ce lucrează împreună pentru a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.

„Acest proiect este unul revoluționar pentru piața din România, inovând în dezvoltarea strategică a resurselor umane din prima linie a business-ului Lidl – zona de interacțiune directă cu clienții noștri. Managerii de Magazin, alături de echipele lor, sunt cei cu care clienții interacționează zi de zi și au un rol cheie în activitatea noastră. De aceea, prin acest program de perfecționare, dar și prin beneficiile oferite, dorim să le demonstrăm că apreciem eforturile depuse de ei și dedicarea lor și că îi sprijinim să-și atingă potențialul,” a declarat Dl. Frank Wagner, Director Național de Vânzări, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.

Autoturismele oferite Managerilor de Magazin fac parte din pachetul atractiv de beneficii oferit în semn de apreciere pentru implicarea lor. Acesta se adaugă dotărilor și avantajelor suplimentare, dar și evenimentelor de școlarizare și dezvoltare profesională la care Managerii au acces. Investițiile făcute în proiectul „Viitorul Șef de Magazin” sunt estimate a se ridica la 5 milioane de euro.

„Lidl crede în angajații săi, iar dezvoltarea acestora este una dintre prioritățile noastre. Prin perfecționarea și calificarea șefilor de magazine, Lidl investește în viitorul lor, în performanță, făcând un pas esențial către excelența managerială. Autoturismele primite de către șefii de magazine sunt expresia aprecierii pe care le-o purtăm pentru activitatea pe care o îndeplinesc. Ne dorim ca ei să evolueze în continuare în cadrul acestui program, să se dezvolte ca manageri desăvârșiți și să își sprijine echipele pe calea către succes,” a declarat Dl. Antoniu Radu, Director Național Administrativ, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.

Organizat în fiecare regiune în parte, evenimentul în cadrul căruia Managerilor de Magazin le-au fost predate autoturismele a pus din nou în lumină importanța activității lor, ca nucleu al echipelor de angajați a fiecărui magazin Lidl din țară. Ceremonia de înmânare a cheilor autoturismelor a reprezentat un nou pas făcut în formarea noii generații de Manageri de Magazin Lidl. Odată cu recepționarea autoturismelor de serviciu, aceștia au aflat și toate informațiile legate de utilizarea și mentenanța acestora.

Rețeaua Lidl România numără, în momentul de față, un total de 190 de magazine în toată țara și peste 4.200 de angajați.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation