Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

dionysos, casa de vinuri, cantina valpolicella
CANTINA VALPOLICELLA NEGRAR – crama unde s-a născut renumitul vin AMARONE DELLA VALPOLICELLA. DIONYSOS este distribuitor național de vinuri prin intermediul tuturor canalelor de comerț modern. Este vorba despre un business cu vechime de 24 de ani în domeniul distribuției băuturilor. Portofoliul nostru conține game de vinuri de la producători cu tradiție ...
Citește mai mult
Noutati-CARTI Festivalul Vin La Munte din Brasov - Cele mai bune vinuri din Romania.
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
vacanțe, ammouliani, insula măgarilor
AMMOULIANI, DOI-ZERO. INSULA MĂGARILOR INSULA MĂGARILOR Când am ajuns acolo, ne-am relaxat. Trai, neneacă... Pe vătrai. Am poposit pe o insuliță mică, pustie. Unde poți să uiți totul. Uiți și de ce te-ai născut... Dar, oare, ne-am născut? Sunt în dubii... Mai întâi, însă, de a ajunge în Drenia, a ...
Read More

Branduri în pandemie

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Dar și brandurile suferă, nu-i așa? Pandemia, cea de până acum – și cea care va continua aproape doi ani, după știrile din flux, a fost un real examen și pentru branduri. Domeniile aflate în regres, adică – printre altele – turism (poate în primul rând), oenologie, somelărie, FOOD&DRINK etc. și-au îngropat, în mare măsură, brandurile. Și le-au exterminat sau, în cel mai bun caz, le-au trimis în exil pe timp nelimitat. Cel puțin brandurile din turism sunt în mare suferință…

Cunosc câteva branduri celebre care, pur și simplu, au dat filament în ultimul an de zile/calendaristic. Ba încă pe ruinele/osemintele unui dintre ele s-a fost cățărat un nou brand, desprins – firesc- din mățăria etalată/și ignobilă a primului, loc de perdiție în București…ca așa, ca pe vremuri, faimosul ȘARPELE ROȘU, de pe strada Eminescu colt cu Galați. Dar și firme cu nume din domeniul expozițional s-au năruit cu totul, abstinența de până acum părând a fi hotărâtoare cu totul. E drept că au apărut sau au urcat altele, noi & virgine(oarecum). Aici îmi permit să dau un exemplu: Glovo. Dar șirul exemplelor poate continua cu numele altor firme milenariste: de pildă, Bolt.

Sigur, firme/branduri noi au apărut pe piață nu numai din zona de transport/taximetrie sau în zona de  curierat/transport de obiecte, ci și în zona de food/cofetărie/mâncare asiatică/mâncare chinezească – sau în altele adiacente. Este firesc să se nască firme noi, să emeargă și să crească/înflorească, într-o economie vie. A noastră, economia – vreau să zic, traversează, însă, o perioadă foarte confuză. Actualmente, ea este plasată între osanalele nejustificate ale guvernanților și șirurile de contestări care vin partea celor care nu simt nicio îmbunătățire – ei aflându-se prin actorii direct angrenați direct în economie, ci mai degrabă un declin sever al mediului de afaceri și o prăbușire cumplită a IMM-urilor.

Concluzia ar fi: multe branduri se prăbușesc în infernul insolvenței (uneori, chiar cu zgomot!), puține emerg sau reușesc să facă o figură frumoasă, în aceste vremuri turbulente de pandemie. Iar economia, în ciuda aplaudacilor fostului partidul de guvernământ. Este la pământ. Economia nu se scoală numai din vorbe. Se scoală numai făcând ceva pentru sectorul de antreprenorat. Se scoală numai dând măsuri de sprijin pentru întreprinderile mici și mijlocii. Aici, însă, suntem la furat. Și la propriu, și la figurat.

MIHAIL GĂLĂȚANU

Comments are closed.

Post Navigation