Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Crama Dealul Dorului, HoReCa, Doru Husarciuc
Pandemia de COVID-19 a pus la mare încercare cramele mici: exporturile către China au fost blocate, iar consumul din HoReCa s-a redus considerabil. Crama Dealul Dorului încearcă să acopere reducerea punctelor de desfacere prin lansarea magazinului online Cramele mici din România trec printr-o situație dificilă. Veniturile s-au redus considerabil pentru ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
corteva agriscience, corteva
Premii de recunoaştere a excelenţei în leadership, sustenabilitate, lanţuri de distribuţie şi operaţiuni Corteva Agriscience a anunţat că a fost desemnată câştigătoare a mai multor premii „Manufacturing Leadership Awards” decernate de Asociaţia Naţională a Producătorilor. Categoriile şi tehnologiile recunoscute pentru rezultatele excelente sunt: Premiul pentru leadership în excelenţă operaţională, acordat ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta se redeschide, malta
După un an în care turismul s-a dovedit eclectic, Malta anunță din nou disponibilitatea sa de a primi, cu brațele deschise, turiștii români. Malta poate fi și refugiul râvnit, pe vreme de pandemie, căci toată lumea jinduie la un tărâm fărăr griji, atunci când lumea este de fapt, copleșită de ...
Read More
Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

URBB a înregistrat un profit dublu în prima jumătate a anului

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

 URBB sau United Romanian Breweries Bereprod a adus numai vesti bune pentru prima jumatate a anului 2016, respectiv inregistrarea unei cifre de afaceri cu jumatate mai mult decat aceeasi parte a anului anterior. Spre exemplu, doar Tuborg principalul brand din lista URBB, a reusit sa fie numarul in vanzari ca brand international de pe piata din Romania, avand o crestere de 20% in volum in comparatie cu acelasi nivel din anul 2015.

Sa nu uiutam in acelasi timp ca, Tuborg a avut un mare succes prin campania de vara lansata in acest an, promotia “Premii mari în culori tari”, fiind un numar record de inscrieri de mai bine de 1.400.000. Oferta a oferit prin castig multe smartphone-uri si doze de bere saptamanal, premiul cel mare fiind un apartament de două camere în Constanța, un Jeep Renegade și o excursie pentru două persoane în Thailanda.

Sursa: en.wikipedia.org

Hope cone;                                                                                                                                   Sursa: en.wikipedia.org

„Ne bucurăm că eforturile noastre susținute și strategiile de la începutul anului au condus în 2016 la rezultate în creștere pentru brandurile URBB atât la nivel general, cât și individual. Un motiv special de mândrie este creșterea de 20% a brandului Tuborg, cel mai bine vândut brand de bere internațional din România, care are o cotă de piață de 23% în segmentul premium. Obiectivul nostru este să păstrăm ritmul susținut de creștere până la finalul anului, iar pentru 2017 ne propunem să accelerăm aceste rezultate pozitive”, a spus Shachar Shaine, Președinte URBB.

De asemenea, URBB a mai anuntat ca in primele opt luni ale anului, aceasta a inregistrat o crestere continua pe doua paliere: nivel de volum si la nivel de valoare, pentru intreg portofoliul. De aceea, volumul de vânzări s-a marit cu 10% pe piața locala și cu 13% integral, fara a exclude exporturile. La nivel de valoare, evolutia este de 14% in primele opt luni ale anului 2016, pe piata locala, iar cresterea adunata este de 16%, fara a exclude valoarea produselor vandute in afara. Din intreaga lista a URBB, procentul exporturilor este 10% din fabricatie, pe cand evolutia exporturilor pentru aceeasi perioada este de 64% în volum si de 81% în valoare.

Alte articole pe aceeasi tema:

http://beeruniversity.ro/2016/08/20/berile-din-cehia-dupa-revolutia-de-catifea/

http://beeruniversity.ro/2016/08/19/3165/
http://beeruniversity.ro/2016/08/04/surpriza-de-la-klm-si-heineken-acuma-poti-bea-bere-la-draught-si-in-timpul-zborului/

http://beeruniversity.ro/2016/06/28/despre-mituri-berea-nu-ingrasa/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation