Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

programul ruralia
Programul Ruralia, de susținere a antreprenoriatului social în mediul rural, se află în ultima etapă de pregătire a membrilor grupului țintă. Peste 150 de persoane din regiunile Sud-Vest, Sud Muntenia, Sud-Est și Nord-Est, care doresc să înființeze afaceri sociale în mediul rural, au fost selectate în grupul țintă al proiectului ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
Despre plajele insulei Ammouliani   Vei întâlni multe plaje pe această insulă, unele organizate, altele mai sălbatice în locuri izolate, însă un lucru îl vor avea în comun toate: apa limpede, puțin adâncă și nuanțele ei ce pornesc de la albastru intens și până la verde smarald. Este un loc ...
Read More

Un secret bine păzit: ÎN LABORATOARELE DOMENIILOR ANASTASIA

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

SE COACE O NOUĂ ETICHETĂ

Se aduc modificări și la forma sticlei
Am aflat! Am aflat, printre primii! Se pregăteşte ceva! Mai ales, da, pentru noi, se pregăteşte ceva. Ni se pregăteşte ceva, cu alte cuvinte! Pentru publicul avizat şi neavizat deopotrivă, dar şi pentru degustătorii de lucruri bune, deopotrivă. Şi nu în cele din urmă pentru oamenii de rând, căci buhul produsului trebuie să se ducă, sigur, până la urmă, şi la oamenii de rând, şi ei trebuie nărăviţi la lucruri bune.

DOMENIILOR-ANASTASIA-1

La Strejnic de Prahova, lângă Ploieşti, se coace ceva. Interpelate, autorităţile au refuzat să vorbească.
S-au încurcat în explicaţii, din care rezultă clar că voiau să disimuleze cumva. Probabil patronii sunt cei care au dorit să păstreze, pe cât se poate, secretul şi să nu iasă pe piaţă înainte de se decide cu totul.

Explorări şi prospecţii

La etajul de marketing se fac explorări. Noile prospecţii se referă la etichetă, căci s-au făcut mai multe rânduri de etichete. Şi acum oamenii se codesc pe care formulă să o aleagă.
Tot noutăţi se întâmplă şi în ce priveşte silueta sticlei.
Se doreşte, cu orice preţ, o reîmprospătare a formei pe care s-o aibă sticla.
Producătorii trebuie să se hotărască din scurt fiindcă sărbătorile bat la uşă. Şi vor trebuie să iasă cu un nou lot de oferte pentru consumatorii care abia aşteaptă să vadă ce surprize li se rezervă.

RETROSPECTIVA ANULUI 2015

DOMENIILOR-ANASTASIA-2

În ţara vecină şi prietenă, Ungaria, la Budapesta, avut loc, în debutul acestui an ( 27 februarie – 1 martie 2015), Târgul International de Turism.
Cea de-a treizeci şi opta ediţie a Târgului Internațional de Turism de la Budapesta a avut peste trei sute de expozanți din treizeci de țări. Ţara noastră, România, a avut, de această dată, statutul de invitat de onoare al târgului și s-a prezentat cu un stand de treizeci şi şapte de firme.
Organizatorul standului României a fost domnul Simion Giurcă, șeful Biroului de Informare și Promovare Turistică de la Viena.
Printre firmele româneşti s-a aflat şi DOMENIILE ANASTASIA.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation