Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

parfum de lillet, lillet, Lillet Blanc
Lillet Blanc este un aperitiv pe bază de vin ce a luat naștere în Podensac, un orășel la sud de Bordeaux, din centrul regiunii Grave. Armonios, elegant și versatil. Luminos – și capabil să te satisfacă de la prima întâlnire: iată care sunt atributele cheie ale acestui aperitiv fin. Lillet Blanc este fabricat ...
Citește mai mult
Noutati-CARTI Festivalul Vin La Munte din Brasov - Cele mai bune vinuri din Romania.
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
vacanțe, ammouliani, insula măgarilor
AMMOULIANI, DOI-ZERO. INSULA MĂGARILOR INSULA MĂGARILOR Când am ajuns acolo, ne-am relaxat. Trai, neneacă... Pe vătrai. Am poposit pe o insuliță mică, pustie. Unde poți să uiți totul. Uiți și de ce te-ai născut... Dar, oare, ne-am născut? Sunt în dubii... Mai întâi, însă, de a ajunge în Drenia, a ...
Read More

Planul de restructurare Carrefour

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Alexandre Bompard, CEO-ul grupului francez Carrefour, a inceput sa vorbeasca de curand despre ce presupune planul de restructurare a firmei pentru perioada imediat urmatoare, de 5 ani, denumit „Carrefour 2022”. Printre noii piloni pe care se va dezvolta companie se numara: eficientizarea operațiunilor de la sediul central, cresterea veniturilor realizate din zona de online și formarea de noi legaturi în Europa și Asia.

”Am planuri mari pentru Carrefour: să devină liderul mondial în retailul alimentar oferindu-le clienților noștri zi de zi și în fiecare locație produse de calitate și la un preț rezonabil. Pentru a atinge acest obiectiv, trebuie să ne reconstruim modelul de business, să simplificăm organizația și să încheiem noi parteneriate, să investim în formatele de magazine, să ameliorăm eficiența operațională, să construim un model omnichannel performant, și nu în ultimul rând, să dezvoltăm portofoliul de produse proaspete și bio, în principal sub brandul Carrefour.”

Prima parte a planului este simplificarea organizației prin reducerea complexității a numeroase sedii centrale ale companiei instalate din toata lumea. De pilda, sediul Carrefour din Boulogne, Franța, va fi închis, iar ideea de a ridica un nou sediu (enorm de altfel) in Essonne va fi de domeniul trecutului. Pe de alta parte, in acelasi context, compania a decis sa renunte la 2.400 de angajați pe piața din Franța, adica cam 1 sfert din numarul total al angajatilor din Franta. Ar fi vorba, insa, doar de cei care se ofera voluntari in acest caz.

Schimbarea scopului firmei, respectiv acela de crestere a productivitatii și competitivitatii. Urmatorul plan de restructurare are in vedere economisirea a 2 miliarde de euro până în 2020. Modalitatea de indeplinire este scaderea sortimentației cu mai mult de 10%, precum și prin negocieri, folosindu-se de influenta pe care o au în 30 de țări de pe tot globul.

In acelasi timp, retailerul are si dorinta de a-si raționaliza achizițiile non-piață prin gestionarea cat mai atenta a cheltuielilor și specificațiilor, precum și o renegociere in trepte a contractelor mai vechi de către echipe specializate la nivel de grup.

Crearea unui univers omnichannel de referință este un alt obiectiv, motiv pentru care, francezii au decis sa-si redirectioneze investițiile catre eficientizarea și atractivitatea canalului de hypermarketuri pe piața locala. In acest sens, Carrefour va adapta suprafețele de vânzare dupa potențialul fiecarei zone. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation